گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
بلوک های A و B برج باغ مجلل بام پونک

برج باغ مجلل بام پونک | سازنده حاج رحیم قربانی

معرفی کامل برج باغ مجلل بام پونک و بیوگرافی سازنده آن

برج باغ مجلل بام پونک از آن دسته برج هاییست که هر خریداری به منطقه 5 تهران می آید ، دلش می خواهد که از این مجموعه بازدید کند . این سازه فاخر یک مجتمع تماما مسکونی در شمالی ترین نقطه منطقه می باشد .

این روزها بسیاری از افراد تمایل دارند که بجای سکونت در یک ساختمان کم واحد بدون مشاعات و امنیت ، در یک برج باغ دارای امکانات رفاهی و امنیت بالا زندگی کنند . برج بام پونک نیز چنین شرایطی را داراست .

سازنده مجموعه برج بام پونک حاج رحیم قربانی می باشند که حدود پنج سال است که بعنوان انبوه ساز و کارآفرین برتر کشور جوایز و افتخارات بسیاری را در زمینه ساخت و ساز کسب کردند . کمتر سرمایه گذاری است که حاج آقا قربانی را نشناسد .

گروه تهران غرب که سال های متمادی است در کنار حاج رحیم قربانی و در دفتر فروش مرکزی ایشان امر خرید و فروش و سرمایه گذاری پیرامون پروژه های این سازنده را پشتیبانی می کند ، در این مقاله شما را بطور مفصل با این پروژه ایشان آشنا می کند .

درب ورودی برج باغ مجلل بام پونک

برج باغ مجلل بام پونک اکنون در چه مرحله ای از ساخت است ؟

این مجموعه در سال 1397 جهت ساخت استارت خورد و در اواخر سال 1398 نیز مراحل ساختش پایان یافت . پروژه برج بام پونک از ابتدای سال 1399 تا به امروز دارای ساکن می باشد و سازنده در این پروژه دیگر واحدی برای فروش ندارد .

سازه مذکور یک پروژه انبوه می باشد و شاید برای برخی از همراهان عزیز این سوال پیش بیاید که یک سازه انبوه را مگر می شود در مدت یک سال و نیم ساخت ، تکمیل کرد و تحویل مالکینش داد .

در پاسخ به این سوال شما عزیزان باید بگوییم که بله . زیرا حاج رحیم قربانی در میان سازندگان و انبوه سازان مطرح کشور ، یک استثنا بشمار می آیند و سرعت در ساخت پروژه های ایشان مثال زدنی است .

بعنوان مثال ، این سازنده بتازگی مجموعه رونیکا پالاس مژده یا همان پروژه الماس پاسداران را تکمیل کردند و تحویل مالکینش دادند . این سازه دارای 2015 واحد مسکونی و تجاری می باشد و در طول تنها 27 ماه تکمیل شد و تحویل گردید .

دیگر سازندگان بابت ساخت یک پروژه 10 واحدی دو سال از مالکین زمان می خواهند . اما حاج آقا قربانی و تیم ساختشان بصورت بیست و چهار ساعته عملیات عمرانی پروژه ها را پیش می برند تا وفای به عهدشان نزد خریداران زیر سوال نرود .

حیاط مرکزی برج باغ مجلل بام پونک

ساختار کلی و متریال برج باغ مجلل بام پونک را بررسی کنیم

برج باغ مجلل بام پونک در کل دارای 4 بلوک مسکونی می باشد که هر کدام از بلوک ها دارای 11 طبقه مسکونی هستند . در هر طبقه از برج ها ، 15 الی 20 واحد مسکونی در کنار هم قرار دارند .

در این برج باغ ، بلوک های A و B در سمت شرق پروژه قرار دارند . بلوک های C و D نیز در غرب مجموعه قرار دارند . ورودی نیز از بلوک های A و B می باشد .

متریالی که در سازه های انبوه استفاده می شوند ، همیشه مصالح و متریالی یکشان در تمامی پروژه های یک انبوه ساز می باشند . حاج آقا قربانی نیز دو دسته سازه می سازند . سازه های انبوه و سازه های شخصی .

برج بام پونک از دسته سازه های انبوه می باشد و متریالش نیز با سایر پروژه های انبوه حاج آقا قربانی یکسان می باشد . نمای زیبای سیمان سفید قابل شستشو بهمراه سنگ تراورتن ، ساختار بیرونی برج ها را تشکیل می دهند .

نمای کلی از برج باغ مجلل بام پونک

شرایط و متریال داخل واحدهای مسکونی برج باغ پونک چیست ؟

در داخل واحدها نیز بهترین و مرغوب ترین سرامیک ها و سنگ ها در کف و دیواره سرویس ها استفاده می شود که سال های سال دوام خواهند داشت و علاوه بر دوامشان ، بسیار نیز شیک و زیبا هستند .

استفاده از پنجره های دو جداره و سه جداره UPVC در تمامی واحدها و محوطه لابی مجموعه برج باغ مجلل بام پونک نیز در دستور کار قرار گرفت که از بهترین برند ایرانی می باشند و عایق عالی صدا و گرما هستند .

سیستم های گرمایشی و سرمایشی داکت اسپیلت نیز در برج های مجلل بام پونک مورد استفاده قرار گرفت . بهترین برند شیرآلات ایرانی و درب های ضد سرقت چند قفله ترکیه ای نیز در این مجموعه مشاهده می شوند .

در پروژه های حاج رحیم قربانی در کف تمامی واحدهای مسکونی از عرشه های فولادی استفاده می شود . این مجموعه نیز دارای همین شرایط در کف واحدها می باشد .

توضیحاتی را پیرامون ساختار و متریال برج بام پونک تقدیمتان کردیم . حال این جدول اختصاری را هم مطالعه کنید .

  • عرصه پروژه :16000 هزار متر مربع 
  • اسکلت سازه : بتن
  • نمای سازه : سنگ تراورتن و سیمان سفید شسته
  • مشارکت سازنده با : تعاونی فرهنگیان
  • تعداد بلوک : 4 بلوک مسکونی
  • تعداد طبقات هر بلوک : 11 طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی به ارتفاع 7 متر و 3 طبقه منفی
  • تعداد واحد در هر طبقه : 15 الی 20 واحد
  • تعداد کل واحدها : 824 واحد
  • متراژ کل واحدها : 63 متر تا 124 متر
  • دارای تیپ های تکخواب ، دوخواب و سه خواب
  • سازنده : حاج آقا قربانی دراباد
  • لوکیشن پروژه : پونک ، شهرک نفت

امکانات داخل واحدهای برج باغ مجلل بام پونک

حال بسراغ امکانات رفاهی و مشاعات مجتمع مسکونی برج باغ پونک می رویم

پیرامون موضوع مشاعات و امکانات رفاهی ، برج های حاج آقا قربانی همیشه دارای بهترین مشاعات و امکانات رفاهی بودند و هستند . برج باغ مسکونی بام پونک نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

در این مجموعه یک لابی فاخر و زیبا در تمامی بلوک ها قرار دارد که دارای سقف 7  متری می باشد . لابی من های متشخص و آموزش دیده نیز بصورت تمام وقت در لابی ها حضور دارند و خدمات می دهند .

یک مجموعه ورزشی مجهز نیز شامل باشگاه های بدنسازی و سالن های جیم  برای خانم ها و آقایان در مجموعه وجود دارد که مختص استفاده ساکنین برج بام می باشد و دارای دو سالن مجزا است .

مهد کودک و اتاق بازی پر از اسباب بازی و وسایل سرگرمی کودکان نیز از سری امکانات رفاهی این مجموعه می باشد که این مورد نیز تنها مختص ساکنین برج می باشد و عموم مردم حق استفاده از آن را ندارند .

یک هایپراستار بزرگ و مجتمع فروش نان و میوه در حیاط مرکزی پروژه وجود دارند . سالن اجتماعات و تالار پذیرایی باشکوه و فاخر برج باغ مجلل بام پونک را نیز نباید فراموش کنیم که مجهز به سیستم های صوتی روز دنیا است .

در تمامی بلوک ها ، موتور آسانسورها از نوع موتور آلمانی می باشد . کابین آسانسورها نیز متعلق به گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی می باشد .

تیم های سکیوریتی در شیفت های متوالی بصورت بیست و چهار ساعته ، دوربین های مداربسته در کل بخش های مجموعه ، اتاق مانیتورینگ مجهز ، ژنراتورهای برق اضطراری و حیاط سازی بسیار شکیل و سرسبز نیز از امکانات مجموعه برج بام پونک می باشند .

مهدکودک برج باغ مجلل بام پونک

آیا سرمایه گذاری در برج باغ مجلل بام پونک یک امر سودرسان است ؟

سوالات بسیاری درباره این موضوع از ما کردید که سرمایه گذاری در برج بام پونک حالا که این پروژه تکمیل می باشد سودرسانی تضمینی دارد یا خیر . در جواب به این سوال اول باید به این نکته توجه کنیم .

در بازارهای خرید و سرمایه گذاری ملکی دو دسته سرمایه گذار وجود دارند . اولین دسته سرمایه گذارانی هستند که تمایل به خرید در پروژه های پیش فروش را دارند . دومین دسته نیز تمایل به خرید پروژه های آماده را دارند .

بطور قطع به یقین سرمایه گذاری در یک سازه در حال ساخت از خرید یک واحد آماده سود بالاتری دارد . اما برخی از سازه ها نیز همانند برج باغ مجلل بام پونک نسبت به سایر املاک منطقه رشد بیشتری در قیمت دارند .

مسائل مختلفی در این موضوع دخیل هستند . همانند برندینگ برخی از برج ها . این به چه معناست ؟ بطور مثال سازه ای همانند برج باغ بام پونک چون ساخته مهندس حاج رحیم قربانی می باشد ، رشد قیمتش نسبت به سایر ملک های منطقه تصاعدی است .

زیرا این مجموعه را انبوه ساز برتر کشور ساختند . دلیل بعدی امکانات امنیتی و رفاهی در برج ها می باشند که باعث می شوند قیمت واحدهای یک برج از قیمت واحدهای فاقد امکانات رشد خیلی بیشتری کند .

واحدهای زیر قیمت پروژه برج باغ پونک را نیز جهت یک سرمایه گذاری ارزنده از دست ندهید

تمامی این دلایل را کنار هم بگذارید ، خواهید دریافت که سرمایه گذاری در برجی همانند برج باغ بام پونک بسیار ارزنده خواهد بود . حال در این مجموعه و کلا در هر برجی ، همیشه یکسری واحدهای زیر قیمت نیز وجود دارند .

اگر سرمایه گذاران بتوانند چنین واحدهایی را پیدا کنند که صددرصد توسط دفتر فروش مرکزی پروژه ها ارائه می شود ، بیشترین و ارزنده ترین سودها را بصورت تضمینی کسب خواهند کرد .

کارشناسان دفتر فروش هر پروژه ای حتی پس از آنکه سازه تکمیل می شود ، همیشه تعدادی واحد زیر قیمت پایه پروژه در اختیار دارند .

سرمایه گذاری در برج باغ مجلل بام پونک

از چه طریقی آسان تر به واحدهای بام پونک جهت خرید دسترسی پیدا کنیم ؟

در هر پروژه ای که حاج رحیم قربانی می سازند ؟ طبعا در طول مراحل ساخت پروژه فقط کارشناسان دفتر فروش پروژه به واحدها جهت پیش فروش دسترسی دارند .

اما پس از آنکه پروژه تکمیل می شود و هیات مدیره ای از مالکین برج تشکیل می شود . احتمال دارد از املاک های متفرقه نیز دفتر فروشی در داخل مجموعه تشکیل شود .

خریدارانی که قصد خرید در هر پروژه ای را همانند بام پونک دارند ، ابتدا می توانند از طریق فضای مجازی به واحدها دسترسی پیدا کنند . سپس می توانند به دفتر فروش نیز مراجعه کنند .

بیوگرافی حاج رحیم قربانی سازنده برج باغ پونک در چند سطر

حاج آقا قربانی از سال 1372 وارد عرصه ساخت و ساز ملکی شدند و در سال 1390 نیز وارد عرصه انبوه سازی گشتند . ایشان تا به امروز با افتخار حدود 37 هزار واحد را در قالب پروژه های متعدد ساختند و تحویل دادند .

پروژه های مسکونی همانند برج باغ مجلل بام پونک ، سازه های تجاری همانند رونیکا پالاس تجاری مژده و برج اداری تجاری رونیکا پالاس و برج های مسکونی همانند قیطریه و شهرک غرب و … .

ایشان برند رونیکا پالاس را نیز از سال 1398 بنام خود ثبت کردند و از این سال ، پروژه های ایشان همگی با نام رونیکا پالاس شناخته می شوند . راهشان هموار باد .

در حال حاضر نیز حاج رحیم قربانی پروژه های در حال ساختی را در منطقه 22 تهران و منطقه 5 تهران در دست ساخت دارند . جهت خرید در این پروژه ها با ما تماس بگیرید .

حاج رحیم قربانی

و در سخن پایانی

واحدهای زیر قیمت و یا واحدهای به قیمت رسیده از فروشندگان واقعی همیشه نزد دفتر فروش مرکزی سازندگان هستند . گروه تهران غرب نیز سالهاست در دفاتر فروش مرکزی سازندگانی همچون حاج حسین قربانی فعالیت دارد .

در چنین بازاری که نزدیک به مرحله انفجار می باشد ، همیشه سرمایه گذاران حرفه ای بیشترین و ارزنده ترین خریدها را انجام می دهند . شما نیز از این بازار عقب نمانید و همین حالا با کارشناسان گروه تهران غرب تماس بگیرید .

کارشناسان و کارگذاران تهران غرب ارزنده ترین و بهترین واحدها را چه در برج باغ مجلل پونک و چه در پروژه های پیش فروش به شما همراهان عزیز معرفی می کنند تا بهترین خاطره را از سرمایه گذاری های ملکی کسب کنید .

لوگو تهران غرب

 

(( اعتماد شما همراهان ، بزرگ ترین سرمایه ماست ))

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان با ما در این مقاله ، با کلیک بر روی این لینک ، با مدیریت فروش و پیش فروش پروژه ها ارتباط مستقیم برقرار کنید

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *