گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
نمای شمالی از برج سیوان

برج سیوان ( SIVAN ) | سازنده مهندسین لطفی و اکبریان

درباره برج سیوان ، لوکس ترین سازه در غرب تهران چه می دانید ؟

برج سیوان سازه ایست که توسط آقایان مهندس لطفی و مهندس اکبریان سازندگان مطرح منطقه یک تهران در حال ساخت می باشد و رو به تکمیل است .

این روزها اکثر سازندگان تمایل دارند که بجای ساختن سازه های کوچک نهایتا 50 واحدی ، سازه های انبوه را در دستور کار  خود قرار دهند .

این سازه ها اکثرا در قالب برج می باشند . اما تجربه ساختن یک برج لوکس و دارای متریال حرفه ای را هر سازنده ای نخواهد داشت .

سازنده ای که قصد ساختن یک پروژه انبوه در قالب برج های چندین واحدی را دارد ، باید اولا سازه های بسیاری را پیش از آغاز این پروژه انبوه ساخته باشد .

علاوه بر این موضوع ، سازنده پروژه های انبوه باید حتما علم ساخت پروژه را کسب کند . یعنی نقشه کشی و معماری سازه های لوکس و حرفه ای و دیگر مسائل فنی را بلد باشد .

چشم انداز واحدهای برج سیوان

مهندس لطفی و مهندس اکبریان سازندگان برج سیوان

یرج سیوان یک سازه حرفه ایست که هر خریداری کافیست این برج را یک بار بازدید کند تا به این موضوع پی ببرد . این پروژه توسط سازندگانی که نام بردیم در حال ساخت می باشد .

مهندس لطفی و مهندس اکبریان حدود 90% سازه هایشان در منطقه یک و منطقه دو تهران قرار دارند . تعداد اندکی پروژه هم در قالب سازه های برجگونه در مناطق دیگر دارند .

پروژه بهشت در مرزداران یکی از سازه هایی است که در منطقه 2 تهران و در غرب تهران توسط این دو سازنده خبره و کهنه کار خلق شد .

دیگر کمتر کسی است که برج های بهشت را نشناسد . هر کسی که این سازه را دیده باشد ، می داند که قرار است برج سیوان نیز چطور و با چه سبکی ساخته شود .

شماتیک سه بعدی از برج سیوان

مشخصات کلی برج سیوان را بررسی می کنیم . سپس نکته به نکته با این سازه آشنا خواهیم شد

برج سیوان در کل دارای یک بلوک می باشد . این بلوک نیز دارای 10 طبقه می باشد . این طبقات را اگر بخواهیم تقسیم کنیم ، تعداد 2 طبقه منفی ، 1 طبقه لابی مجلل و 7 طبقه مسکونی داریم .

طبقات مسکونی برج سیوان دارای 14 واحد می باشند . یعنی در هر طبقه 14 واحد موجود می باشند . پس این برج در کل دارای 98 واحد مسکونی است .

متراژ واحدهای این برج مجلل و لوکس از حدود 80 متر مربع تا 130 متر مربع متغیر می باشد . این واحدها نیز در قالب تیپ های دوخواب و سه خواب می باشند .

متریال این برج همگی از نوع متریال گران قیمت بازار هستند . همانند متریال نمای برج که از گرانیت متخلخل در ترکیب سنگ های دیگر می باشد .

داخل واحدهای مسکونی نیز دارای بهترین متریال می باشد . چارچوب درب ها همگی چوبی هستند و دیواره و کف واحد در تمامی اتاق ها از سنگ های پاندایی تیره و روشن می باشند .

این نکته نیز حائز اهمیت است که واحدهای بخش غربی برج که دارای نورگیری از پاسیو هستند ، دارای پنل آینه خورشیدی هستند که نور خورشید را تمام مدت روز به پاسیو ها منعکس می کند .

مشخصات کلی برج سیوان را در یک جدول برایتان فراهم آوردیم .

  • عرصه این پروژه : 2200 متر مربع
  • نمای سازه : ترکیبی از گرانیت های متخلخل وارداتی
  • اسکلت سازه : بتن
  • لوکیشن پروژه : منطقه 5 ، باغ فیض ، هجرت
  • سازندگان : مهندس لطفی و مهندس اکبریان
  • تعداد بلوک : 1 بلوک
  • تعداد طبقات : 7 طبقه مسکونی + 1 طبقه لابی + 2 طبقه منفی
  • تعداد واحد در هر طبقه : 14 واحد در دو بخش شمالی و جنوبی
  • تعداد کل واحدهای مسکونی : 98 واحد
  • متراژ واحدها : از 80 متر تا 130 متر
  • در قالب تیپ های دوخواب و سه خواب

مراحل ساخت برج سیوان

با امکانات رفاهی و مشاعات برج مجلل سیوان نیز آشنا شویم

برج سیوان دارای بیشترین امکانات رفاهی می باشد که از ذهنتان بگذرد . البته همانند بسیاری از برج های درجه دو ، امکانات و مشاعاتی که زیاد به کار ساکنین نمی آید را در این مجموعه نمیبینیم .

امکانات رفاهی که در این سازه وجود دارند ، همگی کاربردی هستند و ساکنین برج زندگی بسیار راحت تری در سایه این امکانات رفاهی و مشاعات خواهند داشت .

مشاعات آبی

در برج سیوان همانند سازه های لوکس منطقه یک تهران ، مشاعات آبی شامل استخر ، سونای خشک و جکوزی جزو امکانات رفاهی مجموعه می باشند .

استخر شنای این مجموعه دارای عمق 1 متر و 48 سانتی متر می باشد . این عمق در استخر شنا باعث می شود که دیگر نیازی به غریق نجات نباشد .

علاوه بر استخر اصلی ، یک استخر کودک نیز در مشاعات آبی برج سیوان تعبیه شده است که کودکان هم بتوانند نهایت لذت را از این مشاعات ببرند .

یک حوض جکوزی 6 نفره و یک اتاق سونای خشک با ظرفیت استفاده 10 نفر نیز جزو مشاعات آبی مجموعه هستند .

مشاعات آبی برج سیوان

مجموعه ورزشی برج سیوان

یک مجموعه ورزشی مجهز و لاکچری نیز در مجموعه برج سیوان وجود دارد . این باشگاه ورزشی زیبا شامل سالن بدنسازی و سالن GYM می شود .

باشگاه بدنسازی مجهز به تمامی دستگاه های ورزشی روز دنیا شامل دستگاه های بادی بیلدینگ و فیتنس می باشد . سالن جیم هم وسائل خاص خودش را دارد .

شماتیک باشگاه بدنسازی برج سیوان

سالن کنفرانس و اجتماعات

در برج سیوان دو تالار بزرگ قرار دارند که یکی در روف گاردن مجموعه قرار دارد و دیگری در طبقه منفی 2 برج می باشد . یکی از آسانسورهای برج نیز متعلق به این دو تالار می باشد .

معمولا مردم به اینگونه تالارها در برج ها ، سالن اجتماعات می گویند . اما در حقیقت ، تالارهای برج سیوان با ظرفیت پذیرایی 300 میهمان ، در واقع یک تالار پذیرایی می باشند .

تالاری که در طبقه منفی 2 برج قرار دارد ، دارای کانتر بارمن ، آشپزخانه مجزا ، سرویس های بهداشتی و یک کافی شاپ مجهز می باشد .

تالاری هم که در روف گاردن برج سیوان قرار دارد ، دارای سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و کافی شاپ مجزا از کانتر بارمن روف گاردن می باشد .

روف گاردن مجلل برج سیوان

مجموعه سیوان دارای یک روف گاردن مجهز و باشکوه به سبک روف گاردن برج های اروپایی می باشد . این مدل روف گاردن در سطح کشور کم نظیر است .

در این روف گاردن ، آلاچیق ، زمین بدمینتون ، بسکتبال تک حلقه ، والیبال و فوتبال ، کانتر کافی شاپ و یک مدل فضاسازی سرسبز بسیار شیک و تماشایی قرار دارد .

شماتیک روف گاردن برج سیوان

زمین مینی بسکتبال و جاده سلامت

در حیاط مجموعه سیوان نیز یک زمین مینی بسکتبال دارای یک حلقه موجود می باشد که خوراک بازی بسکتبال خیابانی است .

علاوه بر زمین بسکتبال ، یک مسیر پیاده روی نیز در حیاط مجموعه وجود دارد که به جاده سلامت و تندرستی معروف می باشد . این مسیرها برای قدم زدن با حیوانات خانگی نیز مناسب است .

شماتیک زمین بسکتبال برج سیوان

لابی های مجلل و مبله برج سیوان

در پروژه سیوان دو لابی بسیار باشکوه وجود دارند . یک لابی مختص این است که اگر افراد غریبه به دیدار ساکنین بیایند در این لابی منتظر بمانند .

علاوه بر این لابی ، یک لابی دیگر هم در برج وجود دارد که در واقع لابی VIP می باشد . این لابی برای ملاقات های خصوصی ساکنین با افراد خاص می باشد .

هر دو لابی دارای کانترهای کافی شاپ هستند و دارای لابی من و لابی وومن های تحصیل کرده و آموزش دیده می باشند .

لابی برج سیوان

چرا در برج سیوان آپارتمان خریداری کنیم ؟

ما تا به اینجای مقاله درباره امتیازات برج سیوان نسبت به سایر سازه ها صحبت کردیم . البته هیچگونه مقایسه ای بین این برج و سایر املاک منطقه نکردیم .

اما هر فردی که این مقاله را مطالعه کند و از امکانات و مشاعات و متریال این مجموعه مطلع شود ، به خودی خود متوجه تفاوت و امتیازات پروژه سیوان نسبت به سایر سازه ها خواهد شد .

اما در کل ، هر خریداری که قصد خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران را دارد ، قطعا دوست دارد که در یک سازه لوکس زندگی کند که دارای قیمت ارزنده ای نیز باشد .

پیرامون این موضوع ، برج سیوان گزینه ای عالی و ایده آل برای هر خزیداری می باشد . زیرا هم قیمت ارزنده ای دارد و هم اینکه دارای بهترین متریال بازار می باشد .

واحد 118 متری برج سیوان رو به شمال

نقشه های مهندسی مجموعه سیوان

خریداران بازار صددرصد نقشه واحدهای هر ملک نیز برایشان بسیار مهم خواهد بود . در برج سیوان نقشه تمامی واحدها تفکیک شده و کاملا مهندسی می باشد .

در این مجموعه ، اتاق خواب ها همگی استاندارد می باشند . آشپزخانه ها دارای متراژ استاندارد هستند و سالن های پذیرایی هم در تمامی واحدها بسیار شکیل و استاندارد هستند .

در هیچکدام از واحدهای پروژه سیوان ، نقشه ها دارای حتی یک سانتی متر پرتی هم نیستند . زیرا عرصه این پروژه دارای پلان مربع مستطیل است .

واحد 130 متری برج سیوان

سرمایه گذاری در پروژه سیوان آیا ارزنده است ؟

در بحث سرمایه گذاری دو حالت در بازار ملک و مسکن وجود دارد . برخی از خریداران بدنبال سرمایه گذاری در سازه های آماده می باشند .

برخی از خریداران نیز فقط بدنبال سازه های پیش فروش و در حال ساخت هستند . قطعا دسته دوم سرمایه گذاران سود بیشتری از خرید واحد می برند .

در برج سیوان نیز هم اکنون شرایط خرید بصورت پیش فروش است . بدین منوال که 50% ثمن کل معامله بصورت فی المجلس پرداخت می شود .

15% ثمن کل معامله هنگام تحویل کلید واحد پرداخت می شود و مبلغ 5% ثمن کل معامله نیز بابت اخذ سند پرداخت می شود . 30% باقیمانده نیز بصورت شناور پرداخت می شود .

خریداران عزیز جهت اطلاع از قیمت و شرایط پرداخت پروژه می توانند با شماره تلفن 09193724214 مربوط به مدیریت مستقیم فروش و پیش فروش برج تماس حاصل نمایند .

پیشنهاد می کنیم هرگز بازدید این برج مجلل و مدرن را از دست ندهید . برج سیوان به امید خداوند تا فروردین ماه سال 1403 تکمیل و تحویل ساکنین می گردد .

چشم اندازی از برج سیوان در گلزار نهم

در پایان مطلب

گروه تهران غرب در امر فروش و پیش فروش پروژه های اداری ، تجاری و مسکونی در مناطق 1 تا 5 تهران و منطقه 22 تهران ، سابقه ای 13 ساله دارد .

شما خریداران و سرمایه گذاران محترم مطمئن باشید که بهترین سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران ، سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن می باشد .

زیرا قیمت ملک با هر موضوعی افزایش پیدا می کند . اما به هیچ عنوان هیچ موضوعی باعث نمی شود که قیمت ملک در ایران کاهش یابد .

پس مدیریت وبسایت گروه تهران غرب به شما عزیزان پیشنهاد می کند که اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن ایران را دارید ، حتما با کارگزاران گروه تهران غرب تماس حاصل فرمایید .

 

(( ما بهترین مسیر را در سرمایه گذاری های ملکی به شما نشان می دهیم ))

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *