گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
استخدام املاک

استخدام املاک | بزرگترین دپارتمان املاک غرب تهران

استخدام مشاور املاک جهت فروش و پیش فروش پروژه های در حال ساخت

استخدام در املاک و درآمد چند میلیونی این شغل ، سوال و دغدغه بسیاری از افرادی است که به دنبال شغل های پر درآمد با کمترین بودجه اولیه می گردند .

اما آیا این ادعا واقعا حقیقت دارد ؟ بسیاری از افراد جامعه در مقابل این شغل جبهه می گیرند و ادعا دارند که شغل املاک اصلا درآمدی ندارد به قول معروف ، کسب درآمد چندین میلیونی در صنف املاک سرابی بیش نیست .

اما حقیقت چیست ؟ حقیقت این است که آیا این افراد اصلا در این صنف فعالیتی داشتند که چنین ادعایی را می کنند ؟ واقعیت امر این است که شغل املاک واقعا درآمد چندین میلیونی دارد .

استخدام در املاک

مدیریت قوی در املاک

البته لازمه کسب و کار حرفه ای در این شغل ، آموزش مناسب و فعالیت و تلاش طبق یک روش صحیح می باشد . امروزه خیلی از دفاتر املاکی که در سطح شهر می بینید ، دارای کادر مدیریتی ضعیف و ابتدایی هستند .

مدیران اینگونه مجموعه ها دارای نفوذ ضعیف و ناکارآمد در امور می باشند که خود شخص مدیر اطلاعات کافی درباره این شغل ندارد . در حقیقت این شخص نمی تواند آموزش های صحیح و کارآمد به نیروهایی که جذب می کند بدهد .

افرادی که به دنبال کسب درآمدهای چندین میلیونی در این شغل هستند ، می بایست در وهله اول یک دفتر حرفه ای املاک دارای مدیریت و کادر مجرب و حرفه ای را با تحقیق و بررسی درباره دفاتر املاک منطقه مورد نظرشان پیدا کنند .

این کار از این بابت است تا توسط این کادر مجرب ، آموزش های لازم را ببینند که در آینده ای نزدیک به یک مشاور املاک حرفه ای و کارآمد تبدیل شوند .

استخدام در املاک

لازمه یک نیروی کار حرفه ای شدن پیرامون استخدام در املاک چیست ؟

لازمه یک نیروی کار حرفه ای املاک ، یک فرد مستعد و فعال با پشتکار عالی می باشد که دارای انرژی فوق العاده مثبت در رابطه با این شغل باشد و اجازه ندهد که افراد منفی باف و مسائل منفی ، دخالتی در کار این اشخاص بکنند .

مشاوران املاک باانگیزه نمی گذارند که افراد منفی باف و ناامید ، افکار منفی را در ذهن این مشاوران مستعد و پر تلاش پرورش دهند و مشاوران و افراد منفی باف را به شدت از خود می رانند .

در حال حاضر مشاورانی در دفاتر املاک کار می کنند که درآمد ماهیانه این افراد حداقل 50 میلیون تومان به صورت خالص می باشد . یعنی اگر هزینه رفت و آمد ، آگهی ، ایاب و ذهاب و … را از حقوق این افراد کم کنیم ، حداقل 50 میلیون تومان در حساب بانکی این مشاوران باقی می ماند .

این مساله یک دروغ نیست و واقعا یک حقیقت محض پیرامون استخدام در املاک است که هر روز در حال رخ دادن است .

استخدام املاک

استخدام املاک و آغاز به کار کردن بعنوان یک مشاور در چه زمانی بهتر است ؟

بطور کلی به استخدام املاک درآمدن در هر زمانی خوب و ایده آل می باشد . برخی از مردم به اشتباه فکر می کنند که هر هنگام که بازار ملک و مسکن خوب بود ، باید وارد این شغل شوند .

اما حقیقت ماجرا این است که یک مشاور املاک اگر تمامی اصول کار در املاک را بلد نباشد ، نمی تواند حتی در یک بازار عالی هم برای خودش درآمدی کسب کند .

شما در هر زمانی که به استخدام املاک دربیایید و یک مشاور املاک شوید ، ابتدا آموزش های صفر تا صدی این حرفه را فرا می گیرید . سپس حتی اگر بازار ضعیف هم باشد ، شما کار خودتان را بلدید و به درآمد خواهید رسید .

استخدام در املاک

افراد تنبل دارای افکار منفی که مانع استخدام شما در املاک می شوند

افراد تنبل و دارای افکار منفی در این صنف وجود دارند که واقعا تلاش و فعالیت لازم را در این شغل ندارند . این افراد به این صنف ورود می کنند و بعد از گذشت دو الی سه ماه که به درآمدی نمی رسند ، از این صنف خارج می شوند .

این مشاوران سرشار از انرژی های منفی به دیگران هم می گویند که وارد این شغل نشوند و استخدام املاک و درآمدهای میلیونی اش تنها یک سراب است و از این مدل حرف های منفی .

این موضوع یک حقیقت محض است که اینگونه افراد در هیچ شغلی موفق نخواهند بود . چنین اشخاصی بدلیل تنبلی در کارهای خود موفق نمی شوند و عدم موفقیت خود را نیز با دلایل مختلف توجیه می کنند .

استخدام در املاک

استخدام در دپارتمان املاک بین الملل

استخدام در دپارتمان املاک بین الملل بهترین فرصت و ایده آلترین مسیر برای کسب درآمدهای بالای 50 میلیون تومان می باشد .

گروه املاک بین الملل سالهاست که در تهران و منطقه پنج ، حرف اول را در صنف املاک می زند و تا به امروز این گروه موفق ، چندین مشاور املاک و کارشناس خرید و فروش ملک حرفه ای و فعال را آموزش داده و روانه بازار ملک و مسکن کرده است .

افراد جوان ، فعال و مستعد که دارای پشتکار فوق العاده هستند ، می توانند جهت کسبدرآمدهای چندین میلیون تومانی در هر ماه ، به این دپارتمان املاک بیایند .

تحت آموزش مدیران حرفه ای و همکاران مجرب و دلسوز و خبره ، به رویای ثروتمند شدن خود جامه عمل بپوشانند و در یک محیط دوستانه و سالم نیز به کار خود ادامه دهند .

استخدام در املاک

آغاز استخدام در املاک بین الملل چه زمانیست ؟

دپارتمان املاک بین الملل که نمایندگی فروش پروژه های حاج آقا قربانی نیز می باشد ، حدود سی سال است در زمینه خرید و فروش و سرمایه گزاری به مردم عزیز کشورمان خدمات ملکی می دهد .

این گروه بزرگ و موفق در زمینه خرید و فروش ملک ، در این سی سال و از همان سال اول ، برترین دپارتمان املاک ایران شناخته شد و جوایز بسیاری هم در این زمینه کسب کرد .

آغاز استخدام املاک بین الملل

فروش و پیش فروش پروژه های در حال ساخت ، با استخدام در گروه تهران غرب بخش املاک

فروش و پیش فروش پروژه های در حال ساخت ، سازنده و انبوه ساز برتر کشور جزو وظایف اصلی مشاورین و کارشناسان گروه تهران غرب در بخش املاک می باشد .

مشاورین املاک گروه تهران غرب پس از استخدام علاوه بر خرید و فروش ملک در منطقه پنج و دو ، واحدهای ارزنده پروژه های درحال ساخت را هم به صورت پشتیبان برای واحدهای منطقه در دست دارند .

البته در زمینه پیش فروش پروژه های در حال ساخت ، مشاوران املاک بطور مجزا فعالیت خواهند داشت . همین مساله نیز این مشاورین را به کسب درآمدهای چندین میلیون تومانی در ماه می رساند .

بدین صورت که مشاورین املاک گروه تهران غرب ، خریداران را به بازدید واحدهای خود در منطقه می برند و اگر ایده آل خریداران این مشاوران بالاتر از یک واحد معمولی در منطقه باشد ، نوبت به پروژه ها می رسد .

مشاورین این خریداران را به بازدید واحدهای پروژه های در حال ساخت دعوت می کنند و خریداران با دیدن واحدهای لوکس در پروژه های لاکچری و فول مشاعات انبوه سازان مطرح به آپارتمان ایده آل خود در منطقه می رسند .

استخدام در املاک

استخدام در بخش املاک گروه تهران غرب + فعالیت در پروژه های پیش فروش

استخدام در املاک گروه تهران غرب مساوی با کار و فعالیت در دفتر فروش پروژه های پیش فروش مطرح و حرفه ای می باشد .

این امر به افرادی که در املاک بین الملل فعالیت می کنند ، این امکان را می دهد که مرحله به مرحله در فروش پروژه های حاج رحیم قربانی حرفه ای تر شوند .

این نکته هم شایان ذکر می باشد که پروژه های پیش فروش ، خواهان و خریداران بسیاری دارد که این خریداران اکثرا سرمایه گزاران کلان در امر خرید و سرمایه گزاری در پروژه های انبوه می باشند .

این خریداران فقط با مشاورین املاک گروه تهران غرب که دفتر خرید و فروش و سرمایه گزاری  پروژه های پیش فروش می باشد در تماس می باشند .

هر مشاوری که به حد کافی اطلاعات در مورد پروژه های روی خاک ، در شرف ساخت ، در حال ساخت و تکمیل شده حاج رحیم قربانی دارد ، می تواند این پروژه ها را به صورت حرفه ای آگهی کند و اندک اندک با این سرمایه گزاران ارتباط برقرار کند .

استخدام در املاک

ابزار مورد نیاز جهت تبدیل شدن به یک مشاور املاک خبره و کارآزموده پس از استخدام

هر فردی پس از استخدام در املاک باید یکسری اطلاعات را در این زمینه کسب کند . ابزار مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک کارآزموده و خبره نیز بدین شرح می باشد :

1 – انگیزه ، اعتماد به نفس و انرژی مثبت پیرامون کار

2 – یافتن یک دفتر املاک حرفه ای و دارای سابقه کاری درخشان

3 – یافتن مدیران حرفه ای در این دفتر املاک جهت آموزش دیدن

4 – کسب تجربه در کنار مدیران حرفه ای در حسین آموزش دیدن

5 – دوری کردن از تنبلی و سستی ( کار املاک احتیاج به رفت و آمد بسیار دارد )

6 – استفاده از خلاقیت دیگر مشاوران در تمامی مراحل کار

7 – ثبت آگهی های مطلوب متناسب با سلیقه عامه خریداران

8 – تسلط روی فن بیان و مذاکره با مشتریان

9 – احترام کامل به خریداران و مالکین

10 – به دست آوردن فایلینگ قوی در منطقه و لوکیشن کاری

11 – برقراری ارتباط دوستانه و صمیمانه با مالکین و خریداران و ارتباط مستمر با آنها و پیگیری خرید و فروششان

نکته خیلی مهم درباره کار حرفه ای این می باشد که یک مشاور املاک حرفه ای ، هرگز کار امروز را به فردا نمی اندازد . چون فقط یک روز غفلت مشاور ، باعث می شود که مشتری با مشاورین و کارشناسان دیگری هم ارتباط بگیرد .

اگر فقط یک مشاور بتواند با این مشتری ارتباط صمیمانه بگیرد ، اصطلاحا این مشتری دیگر قفل آن شخص می شود و یا جواب دیگر مشاورین را نمی دهد یا به مشاورین دیگر می گوید که دیگر خرید و فروشی ندارد .

پس مشاور حرفه ای کار امروز را به فردا نمی اندازد .

استخدام در املاک

کسب فایلینگ قوی در منطقه و پروژه پس از استخدام در املاک

کسب فایلینگ قوی در پروژه ها و منطقه مورد نظر جهت فعالیت یک مشاور املاک بلافاصله پس از استخدام بحثی است که مشاوران همیشه درگیر آن هستند .

جمیع جهات ، راه صحیح کسب یک فایلینگ قوی در منطقه یا پروژه چیست ؟ برخی مشاورین گمان می کنند که راه کسب یک فایلینگ قوی فقط یادداشت برداری از واحدها برای فروش در سایت های مختص املاک می باشد .

اما در حقیقت ، این روش تنها یکی از راه های یافتن فایل می باشد . یک مشاور حرفه ای علاوه بر پیگیری و بررسی سایت های املاک و ارتباط با مالکین واحدهای داخل سایت ها و بازدید از این ملک ها ، باید کف گردی نیز بکند .

کف گردی یعنی اینکه مشاور باید در طول مثلا 10 ساعت کاری در روز . حداقل 3 ساعت در منطقه مورد نظر یا سر پروژه مورد نظر باشد . در منطقه گشت بزند و ملک های خالی را پیدا کند .

مشاور املاک باید سعی کند مالکین این ملک ها را بیابد و با این مالکین ارتباط بگیرد . و علاوه بر این کار ، فایل های شخصی همکارانش را بشناسد و با آنها همیشه در ارتباط تنگاتنگ باشد . مخصوصا با همکارانی که در منطقه تخصصی این مشاور فعالیت دارند .

مشاوران مختص پروژه

مشاوران املاک مختص پروژه ها هم باید هر روز سر پروژه مورد نظرشان بایستند . و آگهی هایشان روی این پروژه همیشه در صدر سطوح آگهی ها باشد .

مشاورین املاک باید تلاش کنند مالکین این پروژه ها را بیابند . و با این مالکین ارتباط صمیمانه و مستمر برقرار کنند . تا علاوه بر فروش واحدهای سازنده در این پروژه ، روی واحدهایی که مالکین هم برای فروش می گذارند . کار کنند و این واحدها را هم به خریدارانشان معرفی کنند .

استخدام املاک

و در پایان بحث استخدام املاک

در سخن پایانی ، مدیریت گروه تهران غرب ، مجری رسمی پروژه های در حال ساخت . با افرادی که قصد فعالیت در عرصه خرید و فروش املاک دارند حرف دارد و آن حرف نیز این است :

اگر به دنبال کسب درآمدهای چندین میلیونی در صنف املاک هستید . حتما به دفتر ما یک سری بزنید تا با نحوه کار حرفه ای در املاک آشنا شوید .

در صورت تمایل به کار در دفتر ما ، به سایت های تخصصی ما جهت خرید و فروش ملک نیز دسترسی خواهید داشت .

شما عزیزان پس از استخدام در املاک ما نکته به نکته از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت در عرصه املاک را آموزش می بینید . تا در کنار تیم قدرتمند ما به یک همکار خبره و کارآزموده تبدیل شوید .

 

مدیران گروه ما از ابتدای کار تا انتهای مسیر در کنار شما هستند

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب 

 

آخرین مقالات وبسایت ما را نیز مطالعه کنید :

محله پونک تهران

خرید خانه در پونک

محله شهرک نفت تهران

خرید آپارتمان ریز متراژ در پونک

محله باغ فیض

محله همیلا پونک

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *