گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
خرید خانه در پونک داخل آپارتمان های پونک

خرید خانه در پونک | مزایای خرید در این محله چیست؟

خرید خانه در پونک برای خریداران چه مزیت های دارد ؟

خرید خانه در پونک واقع در منطقه 5 تهران این روزها جزو بحث های اصلی پیرامون خرید خانه و سرمایه گذاری های ملکی در کشور می باشد . زیرا محله پونک بقول معروف تاپ لوکیشن منطقه 5 تهران می باشد .

علاوه بر این موضوع ، خرید خانه در پونک برای هر سرمایه گذار این امتیاز را دارد که در قلب منطقه خرید انجام می دهد و هنگام فروش و جابجایی آپارتمانش ، کاری بس سهل و آسان را پیش رو داشته باشد .

زیرا علاوه بر امکانات و دسترسی های ارزنده ای محله پونک در میان محله های منطقه 5 تهران و سایر محله ها دارد ، قیمت آپارتمان ها و حتی واحدهای اداری و تجاری نیز در پونک نسبت به سایر محله ها و مناطق ، بصورت تصاعدی بالا می رود .

خرید خانه در پونک خیابان کمالی شرقی پونک

بازار خرید آپارتمان در محله پونک هم اکنون به چه صورت است ؟

این موضوع را دیگر هر فردی که در ایران زندگی می کند می داند که بازار خرید و فروش ملک و مسکن در چند ماه اخیر اندکی در رکود بسر می برد . بقول معروف ، اصطلاحا اینگونه بازار را بازار متعلق به خریدار می نامند .

در چنین بازاری اکثر مردم تمایل دارند ملکشان را بگونه ای تبدیل به احسنت کنند . مثلا شخصی یک واحد 80 متری دارد و قصد دارد که در چنین بازاری آپارتمان 80 متری اش را بفروشد و یک آپارتمان با متراژ بالاتر و یا دارای امکانات بیشتر را خریداری کند .

حتی چنین مالکینی تمایل به تهاتور و معاوضه آپارتمانشان نیز دارند . حال مالکینی هم که به هر دلیلی احتیاج به پول نقد دارند ، در فروش ملکشان بسیار منعطف خواهند بود . زیرا رقابت بین مالکین در اینچنین بازاری بسیار شدید است .

در این بازار ، سهم بالایی از خرید خانه در پونک به سرمایه گذاران تعلق دارد . افرادی که آپارتمان های زیر قیمت را خریداری می کنند ، این خانه ها را بازسازی کامل می کنند و با قیمت روز بفروش می رسانند .

خرید خانه در پونک نمای یک ساختمان در پونک

چرا خرید خانه در محله پونک بسیار ارزنده است ؟

قطع به یقین این مساله را تمامی کارشناسان خرید و فروش املاک و حتی مردم عادی می دانند که منطقه 5 تهران در میان مناطق 22 گانه شهرداری پایتخت ، برترین منطقه سرمایه گذاری ملکی کشور در 15 سال اخیر می باشد .

بی شک هنگامی که یک منطقه در میان مناطق تهران در هر موضوعی بهترین باشد ، در کل کشور نیز این موضوع صدق خواهد کرد . حال در میان محله ها و لوکیشن های مختلف منطقه 5 تهران نیز ، محله پونک برترین محله می باشد .

این موضوع را کارشناسان امر می گویند و سند این ادعا نیز میزان خرید و فروش املاک و مستغلات در محله پونک می باشد . وقتی در یک لوکیشن ، خرید و فروش ملک و آپارتمان بسیار بالا باشد ، قطعا قیمت املاک آن لوکیشن نیز تصاعدی بالا می رود .

خرید خانه در بلوار همیلا پونک

عوامل موثر دیگر پیرامون خرید خانه در پونک را نیز بدانیم

المان های مختلفی در افزایش قیمت املاک یک منطقه تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارند . یک خرید و فروش بالا در منطقه می باشد . دیگری لوکس بودن سازه ها و استحکامات مهندسی ساختمان ها می باشد .

آپارتمان های ریز متراژ نیز اگر در یک لوکیشن به تعداد بالا وجود داشته باشند ، تاثیر بسزایی در خرید و فروش املاک یک منطقه خواهند داشت . زیرا ترجیح بسیاری از سرمایه گذاران عرصه ملک و مسکن ، خرید و فروش آپارتمان های ریز متراژ است .

در محله پونک واحدهای ریز متراژ به تعداد بسیار بالا یافت می شود . این آپارتمان ها در این بازار قیمت های ارزنده ای نیز دارند . همین مساله نیز باعث می شود که خرید خانه در پونک انتخاب اول هر سرمایه گذار یا مصرف کننده ای باشد .

مسائل بسیار دیگری نیز در این موضوع موثر می باشند . اما در کل اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم که چرا خرید خانه در پونک بسیار ارزنده می باشد ، باید بگوییم که زیرا فروش و جابجایی واحد در این محله بسیار آسان می باشد .

خرید خانه در پونک

خرید خانه در پونک بیشتر در کدام محدوده ها می باشد ؟

محله پونک در کل به دو بخش تقسیم می شود . پونک شمالی و پونک جنوبی . قیمت واحدهای ملکی در محدوده پونک جنوبی که به باکس پونک نیز معروف می باشد ، از محدوده پونک شمالی بالاتر است .

البته اگر بخواهیم درباره این موضوع ریزبینانه تر نگاه کنیم ، برخی از افراد ، محله باغ فیض را که در جنوب محدوده پونک قرار دارد را نیز جزو لوکیشن پونک می شناسند که این تفکر اشتباه است .

بطور کلی افرادی که قصد خرید خانه در پونک را دارند ، باید این نکته را بدانند که محله پونک در دو منطقه 5 و 2 شهرداری تهران واقع می باشد . بخشی از محله پونک که در منطقه 2 قرار دارد ، به محدوده همیلا و شهرک هما معروف است .

بخش منطقه 5 محله پونک

آن بخش از محله پونک نیز که در منطقه 5 قرار دارد ، شامل باکس پونک و محدوده پونک شمالی می باشد . باکس پونک حدفاصل بزرگراه های اشرفی اصفهانی و شهید ستاری و بزرگراه های شهید همت و شهید آبشناسان می باشد .

محدوده پونک شمالی نیز از بزرگراه آبشناسان به بالا را می گوییم . شهرک نفت و شهرک کوهسار نیز با اینکه به نوعی لوکیشن های مستقلی هستند . اما جزو محدوده پونک شمالی محسوب می شوند .

در حال حاضر و با تحقیقاتی که انجام شده است ، اکثر افرادی که قصد خرید خانه در محله پونک را دارند . بیشتر در شهرک نفت و باکس پونک تمایل به خرید ملک دارند . در مرحله بعدی نیز محدوده پونک شمالی قرار دارد .

البته این موضوع را نیز باید عنوان کنیم که محله پونک در بخش همیلا نیز خواهان بسیاری برای خرید واحد دارد . در محله پونک نیز محدوده های بلوار کمالی شرقی و بلوار همیلا ( فلاح زاده ) گرانترین لوکیشن ها هستند .

خرید خانه در بلوار کمالی پونک

با وضعیت قیمت پیرامون خرید خانه در پونک نیز بیشتر آشنا شویم

اگر بخواهیم در همین بازه زمانی پیرامون قیمت خرید خانه در پونک صحبت کنیم و یک اطلاعات جامع و حداقلی در این باره کسب کنیم ، باید از اینجا آغاز کنیم که بالاترین قیمت را در پونک ، بلوار همیلا و بلوار کمالی شرقی دارند .

قیمت واحد نوساز در این محدوده ها بین متری 150 میلیون تا متری 180 میلیون تومان در سازه های معمولی می باشد . سپس باکس پونک می باشد که بالاترین قیمت را داراست و ملک نوساز در این محدوده بین متری 140 میلیون تا 160 میلیون تومان متغیر است .

پس از آن نیز محدوده پونک شمالی است که قیمت آپارتمان های نوسازش بین متری 130 میلیون تا 145 میلیون تومان می باشد . در وهله آخر نیز پایین ترین قیمت ها را شهرک هما دارد و شهرک نفت و شهرک کوهسار .

پس در کل نتیجه می گیریم که تلورانس قیمتی در محله پونک پیرامون خرید خانه بین متری 130 میلیون تومان در ضعیف ترین لوکیشن تا متری 180 میلیون تومان در قوی ترین لوکیشن می باشد .

خرید خانه در پونک آشپزخانه واحدهای پونک

در پایان

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب از تمامی خریداران و سرمایه گذاران محترمی که قصد خرید خانه در محله پونک را دارند دعوت می کند . تا به دفتر مرکزی گروه تهران غرب واقع در منطقه 5 تهران تشریف بیاورند .

کارشناسان و کارگزاران خبره و کارآزموده گروه ما بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها را به خریداران و سرمایه گذاران عزیز ارائه می کنند . و واحدهای زیر قیمت و به قیمت را به شما معرفی خواهند کرد .

گروه تهران غرب تمامی تلاش خود را می کند تا ارزنده ترین خرید و سرمایه گذاری را به شما بزرگواران هدیه کند . و خاطره ای خوب از خرید در منطقه 5 تهران در ذهن شما جای بگیرد .

(( گروه ما از ابتدای کار تا انتهای امر در کنار شما خواهند بود ))

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *