گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
رونیکا پالاس تجاری

رونیکا پالاس تجاری | سازنده حاج آقا قربانی

معرفی پروژه های رونیکا پالاس تجاری

رونیکا پالاس تجاری مژده و پیش فروش رونیکا پالاس تجاری دادمان موضوع امروز بخش مقاله نویسی گروه تهران غرب می‌باشند که به درخواست شما عزیزان و همراهان گرامی آماده کردیم و تقدیمتان می کنیم .

رونیکا پالاس تجاری در قالب دو پروژه آماده که بسیار مدرن و مجهز است و پیش فروش رونیکا پالاس دادمان می باشد که هر کدام بخش جداگانه‌ای را در این مقاله به خود اختصاص دادند.

پاساژ تجاری رونیکا پالاس مژده که یک مجتمع تجاری آماده است که در جنوب این پروژه عظیم  واقع شده که در مهر سال ۱۴۰۲ تحویل مالکان گردید.

رونیکا پالاس تجاری دادمان که هم اکنون در بخش پیش فروش می‌باشد و به مدت دو ماه است که استارت ساخت آن از روی خاک خورده از جمله سازه هایی است که توجه همه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند .

داخل پاساژ رونیکا پالاس تجاری


بررسی کامل رونیکا پالاس تجاری مژده

در حال حاضر اگر خریدار یا سرمایه‌گذاری به دنبال یک سازه تجاری از حاج آقا قربانی باشد که در آن سازه کسب و کاری راه‌اندازی کند ، باید حتماً بسراغ رونیکا پالاس تجاری مژده برود . زیرا این سازه به تازگی تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌باشد .

در عین حال افرادی نیز هستند که تجربه موفق سرمایه‌گذاری در پروژه تجاری مژده را دارند و می دانند که هنگام پیش فروش ، این پروژه چقدر برای خریدارانش ، در مدت زمانی کوتاه سود رسانی کلانی داشت .

این دسته از خریداران نیز جهت تکرار این تجربه سرمایه‌گذاری موفق می‌توانند در پروژه روی خاک اداری تجاری ستاره غرب سرمایه گذاری کنند . این برج تماماً هوشمند به تازگی توسط حاج آقا قربانی در شهرک غرب در حال ساخت می‌باشد .

کافی شاپ رونیکا پالاس تجاری


کاربرد رونیکا پالاس تجاری مژده برای راه‌اندازی کدام اصناف بهتر است ؟

اگر بخواهیم پیرامون این موضوع حقیقت را بگوییم باید گفت که رونیکا پالاس تجاری مژده برای ایجاد هر کسب و کاری بسیار ارزنده است . طبق ادعای مدیریت فروش پروژه تعدادی از واحدهای این مجموعه جهت راه اندازی طلا فروشی و صرافی تجهیز می باشند .

می‌دانیم که دیواره‌ های مغازه طلا فروشی و صرافی ها مقاوم تر از سایر مغازه‌ ها می باشند و این موضوع به دلیل نیاز به امنیت اینگونه اصناف می‌باشد . در پاساژ تجاری مژده نیز از این سبک مغازه‌ها مشاهده می‌شود .

علاوه بر این موضوع ، چونکه رونیکا پالاس تجاری دارای سیستم ارتباط سانترال با واحدهای مسکونی پروژه مژده می باشد . پس در نتیجه هر کسب و کاری در این پاساژ راه اندازی شود ، صددرصد رونق می‌یابد . زیرا پشتوانه ۱۸۱۵ واحد مسکونی را فقط در داخل همین پروژه دارد .

مغازه های شرقی رونیکا پالاس تجاری


پیش فروش برج رونیکا پالاس تجاری دادمان در چه شرایطی است ؟

همانطور که اشاره کردیم ، حاج آقا قربانی پیش فروش رونیکا پالاس تجاری دادمان را هم در سری پروژه های سال جدید خود در دستور کارشان قرار دادند . شرایط پرداخت پیرامون پیش فروش این برج اداری تجاری نیز همانند سایر پروژه هاست .

برج اداری تجاری دادمان هم اکنون در مرحله گودبرداری بسر می برد . ساخت این پروژه با سرعتی بالا در حال پیشروی می باشد و در آینده ای نزدیک اولین افزایش قیمت بر این پروژه اعمال خواهد شد .

قیمت واحدهای تجاری در بلوار شهید دادمان شهرک غرب در حال حاضر از متری 2 میلیارد و 800 میلیون تومان الی 3 میلیارد تومان متغیر می باشند و قیمت رونیکا پالاس تجاری دادمان نیز از متری یک میلیارد تومان آغاز گردید .

حاج آقا قربانی فعلا فقط واحدهای تجاری این مجموعه را برای پیش فروش به بازار عرضه کردند و قیمت مجتمع اداری تجاری دادمان نیز از دید کارشناسان ، نسبت به قیمت منطقه بسیار ارزنده بنظر می آید .

تصویر سه بعدی رونیکا پالاس تجاری


مقایسه پروژه های رونیکا پالاس تجاری مژده و رونیکا پالاس اداری تجاری دادمان در یک نگاه کلی

مجتمع تجاری مژده با اینکه سود بسیار ارزنده و کلانی را برای سرمایه گذاران پروژه های حاج آقا قربانی رقم زد ، اما چون در قالب یک سازه مسکونی تجاری قرار دارد ، امکانات رفاهی ارزنده ای را برای مالکینش ندارد .

اما پروژه رونیکا پالاس اداری تجاری دادمان از آنجا که یک سازه تماما اداری تجاری می باشد ، تمامی امکانات رفاهی این مجموعه در اختیار ساکنین برج قرار خواهد داشت . همانند امکانات ورزشی و امکانات فنی و مهندسی .

مثلا در برج اداری تجاری دادمان ، طبقه ای مختص رستوران ها ، فودکورت ها و کافی شاپ ها می باشد . این برج دارای هلی پد و مجموعه ورزشی اختصاصی است و امکانات دیگری از این قبیل .

چنین امکانات رفاهی در رونیکا پالاس تجاری مژده مختص ساکنین مسکونی و مالکین مغازه ها می باشد و حتی برخی از امکانات این پروژه در بلوک های مسکونی قرار دارند و در دسترس مالکین تجاری نمی باشند .

مثال دیگر این مقایسه ، پارکینگ های اختصاصی ساکنین و پارکینگ های میهمان می باشند که در برج تجاری دادمان وجود دارند و در پروژه تجاری مژده این امکانات بسیار محدود می باشند .

مغازه فروش لباس در رونیکا پالاس تجاری


لوکیشن رونیکا پالاس تجاری مژده و رونیکا پالاس تجاری دادمان را هم فراموش نکنیم

در بحث محل قرارگیری پاساژ تجاری مژده و محل ساخت برج رونیکا پالاس اداری تجاری دادمان نیز ، پروژه دادمان یک سر و گردن از پاساژ تجاری مژده بالاتر است . زیرا این پروژه در شهرک غرب می باشد و پاساژ مژده در حسین آباد هروی .

پس در یک نگاه کلی متوجه شدیم که برج اداری تجاری دادمان از لحاظ معیارهای متعدد . از پاساژ تجاری مژده قوی تر و ارزنده تر است . چه از دید ایجاد یک کسب و کار و چه از دید سرمایه گذاری .

البته در موضوع سرمایه گذاری که صددرصد برج اداری تجاری دادمان از پروژه تجاری مژده ارزنده تر می باشد . چون پروژه دادمان در مراحل پیش فروش قرار دارد و پاساژ مژده هروی یک پروژه در حال بهره برداری است .

نقشه لوکیشن رونیکا پالاس تجاری


دفتر فروش مرکزی رونیکا پالاس در کدام منطقه قرار دارد ؟

دفتر فروش مرکزی پروژه های حاج آقا قربانی تا حدود یک ماه پیش یعنی برج 6 سال 1402 . در بزرگراه اشرفی اصفهانی و بالاتر از میدان پونک قرار داشت . اما بتازگی دفتر اصلی در سعادت آباد قرار دارد .

این دفتر فروش تمامی پروژه های سازنده اعم از سازه های دارای ساکن همانند برج تجاری مژده . و سازه های در حال ساخت را بصورت انحصاری در خرید و فروش پشتیبانی می کند .

امتیازات ویژه ای نیز در دفتر فروش حاج حسین قربانی برای خریداران و سرمایه گذاران پروژه ها وجود دارد که یکی از این امتیازات . واحدهای زیر قیمت در پروژه های دارای ساکن و حتی پیش فروش است که به خریدار معرفی می شود .

امنیت خاطری نیز که توسط دفتر فروش مرکزی حاج آقا قربانی برای خریداران در بحث خرید و فروش و سرمایه گذاری ایجاد می شود . باعث می شود که تمامی سرمایه گذاران و خریداران تمایل به خرید در دفتر فروش مرکزی را دارند .

دفتر فروش حاج حسین قربانی


و در بحث نهایی

گروه تهران غرب با بهره گیری از تجربه عظیم کارگزاران و کارشناسان قدیمی و کارآزموده دفاتر فروش سازندگان مطرح کشور . بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها را تا به امروز در اختیار سرمایه گذاران عزیز قرار دادند .

تیم بزرگ تهران غرب تمامی تلاش خود را بکار می گیرد تا شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز . بهترین انتخاب ها را پیرامون خرید و سرمایه گذاری ملکی خود در برنامه کارتان قرار دهید . و سودهای کلانی را در کوتاه مدت نصیب خود کنید .

گروه تهران غرب از ابتدای اولین تماس شما با کارشناسانش تا هنگامی که شما عزیزان تمایل به سرمایه گذاری در عرصه ملک دارید . در کنار شما خواهد ماند تا بهترین خاطره را از اینگونه سرمایه گذاری ها برایتان رقم بزند .

لوگو تهران غرب

 

(( ما همواره در کنار شما همراهان عزیز خواهیم بود . از ابتدا تا انتها ))

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *