گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
رونیکا پالاس شهران

رونیکا پالاس شهران | سازنده حاج آقا قربانی

رونیکا پالاس شهران

رونیکا پالاس شهران از آن مدل پروژه هایی است که اقشار مختلف بدنبال خرید واحد و سکونت در این سازه می باشند . این موضوع نیز دلایل مختلفی دارد . برج شهران سازه ای است که در سال 1402 ساختش آغاز شد .

هم اکنون چهار ماه از ساخت این پروژه می گذرد و در مرحله سقف پنجم مسکونی می باشد . رونیکا پالاس شهران همانند دیگر پروژه های امسال ، سازه ای تماما هوشمند می باشد و دارای سیستم های کنترل از راه دور می باشد .

این پروژه در محدوده بلوار خوش آب و هوای کوهسار در منطقه 5 تهران قرار دارد . در ادامه به دلایل تمایل مردم به خرید و سکونت در این مجموعه فاخر می پردازیم . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

"</h2

ویژگی های کلی رونیکا پالاس شهران

رونیکا پالاس شهران ساختار بسیار ویژه ای در ساخت دارد . از لحاظ متریال و نقشه ساخت واحدها . این مشخصات و سایر اطلاعات کلی پروژه را با هم مرور می کنیم .

  • نام سازنده : حاج آقا قربانی
  • مشارکت سازنده با مالک شخصی
  • متراژ زمین پروژه : 7000 متر مربع
  • اسکلت این سازه : بتن
  • نمای پروژه : تراورتن + سیمان سفید شسته
  • در قالب تیپ های دوخواب و سه خواب
  • لوکیشن پروژه : شهران ، بلوار کوهسار

"</h2

تعداد بلوک های پروژه رونیکا پالاس شهران

مجتمع مسکونی رونیکا پالاس شهران در کل دارای 3 بلوک می باشد که دو بلوک در کنار هم قرار دارند . یک بلوک نیز در موقعیت جنوبی این دو بلوک قرار دارد .

طبقات هر بلوک در پروژه شهران حاج آقا قربانی

در هر یک از بلوک های پروژه شهران حاج آقا قربانی تعداد 3 طبقه منفی مختص پارکینگ ها ، انباری ها و مشاعات بعلاوه 9 طبقه مسکونی قرار دارد .

تعداد واحدها در هر طبقه از بلوک های رونیکا پالاس شهران

در هر طبقه از سه بلوک پروژه شهران ، تعداد 4 واحد در کنار یکدیگر بصورت خطی قرار دارند . این ترتیب قرارگیری واحدها باعث می شود تمامی واحدها دارای نورگیری مستقیم باشند .

متراژ واحدهای مجتمع مسکونی شهران

در مجتمع مسکونی شهران کوچک ترین واحد ، متراژ 105 متری است که در بلوک های مختلف بین 103 تا 106 متر می باشد . سپس متراژهای 110 متر ، 120 متر و 135 متر را داریم .

تیپ 135 متری سه خواب می باشد و الباقی واحدها همگی دارای دو اتاق خواب هستند .

تعداد کل واحدهای مسکونی رونیکا پالاس شهران

در برج های شهران حاج آقا قربانی هر بلوک دارای 36 واحد مسکونی می باشد . تعداد بلوک ها نیز که سه عدد می باشد . پس در کل این پروژه دارای 108 واحد مسکونی می باشد .

نشانی دقیق پروژه رونیکا پالاس شهران

مجموعه برج های شهران همانطور که از نامش پیداست در منطقه 5 تهران و در محله شهران قرار دارد . این پروژه در بلوار کوهسار ، میدان بهاران و در خیابان بنفشه چهارم می باشد .

نحوه سرمایه گذاری در پروژه رونیکا پالاس شهران

پروژه رونیکا پالاس شهران یکی از دلایلی که برای اقشار مختلف مردم جذابیت دارد ، کم واحد بودن این پروژه است . علاوه بر این موضوع ، قرار گرفتن این سازه در یک منطقه خوش آب و هوا نیز مزید بر علت است .

هوشمند بودن این مجموعه و داشتن امکانات رفاهی هتلینگ را هم به این دلایل اضافه کنید . همین مسائل باعث می شود که سرمایه گذاری در رونیکا پالاس شهران بهترین گزینه در بین املاک منطقه باشد .

زیرا هنگامی که پروژه تکمیل شود و به مرحله بهره برداری برسد ، تقاضا برای خرید در این پروژه از عرضه واحدها بسیار بیشتر می شود . این موضوع بدلیل کم واحد بودن رونیکا پالاس شهران می باشد .

"</h2

خرید متراژ در رونیکا پالاس شهران

پروژه رونیکا پالاس شهران برای آن دسته از سرمایه گذارانی که علاقه مند هستند در پروژه های حاج آقا قربانی سرمایه گذاری کنند ، اما بودجه کافی برای خرید یک واحد کامل را ندارند نیز یک امتیاز ویژه دارد .

حاج آقا قربانی این قبیل سرمایه گذاران را در واحدهای مسکونی مجتمع مسکونی شهران با خودشان شریک می کنند . یعنی سرمایه گذار به اندازه بودجه اش از حاج آقا قربانی در یک واحد متراژ خریداری می کند .

این پروژه که با نام برج مهستان یا مجتمع مسکونی کوهسار نیز می شناسیمش ، هنگامی که افزایش قیمت می خورد ، متراژ خریداری شده توسط سرمایه گذار نیز سود می کند و بودجه اش افزایش پیدا می کند .

سپس در پروژه های بعدی توانایی خرید یک واحد کامل یا حتی چند واحد را خواهد داشت .

"</p

چرا در پروژه رونیکا پالاس شهران سرمایه گذاری کنیم ؟

برج رونیکا پالاس شهران علاوه بر اینکه دارای امکانات رفاهی بالایی می باشد و یک پروژه هوشمند است ، در واقع یک سازه برند نیز می باشد . چون نام گروه برج سازی حاج آقا قربانی را یدک می کشد .

اما امتیاز اصلی این پروژه نسبت به سایر پروژه های حاج آقا قربانی ، تعداد واحدهای این پروژه می باشد . تعداد واحدهای مسکونی برج شهران بسیار اندک می باشند . البته این تعداد را با پروژه های دیگر ایشان مقایسه می کنیم .

همین که این مجموعه از دیگر پروژه های حاج آقا قربانی تعداد واحد کمتری دارد ، باعث می شود که بواسطه ارزنده بودن این پروژه ، هنگامی که سازه تکمیل شد ، تعداد تقاضا برای خرید واحد از عرضه واحد به بازار ملک و مسکن بسیار بیشتر باشد .

همین موضوع باعث می شود که قیمت پروژه به خودی خود بالا برود . خرید و فروش سرمایه گذاران بین همدیگر نیز در یک پروژه قیمت پروژه را افزایش می دهد .

مراحل ساخت رونیکا پالاس شهران

شرایط پرداخت در رونیکا پالاس شهران

پروژه شهران حاج آقا قربانی نیز از قاعده پروژه های دیگر ایشان مستثنی نیست . در این مجموعه نیز جهت عقد قرارداد ، سرمایه گذاران و خریداران محترم مبلغ 50 درصد ثمن کل معامله را فی المجلس پرداخت می کنند .

در مرحله بعدی ، بین 6 تا 8 ماه پس از عقد قرارداد نیز 10 درصد ثمن کل معامله را پرداخت می کنند . 40 درصد باقیمانده مبلغ قرارداد نیز 35 درصدش هنگام تحویل کلید و 5 درصدش نیز هنگام ارائه سند پرداخت می شود .

قابل ذکر می باشد که در قراردادهای دفتر فروش رونیکا پالاس شهران ، یک مبایعه نامه سه برگی نوشته می شود . یک برگه در بایگانی دفتر فروش حاج آقا قربانی می ماند . یک برگه نزد خریدار محترم می ماند .

برگه آخر نیز نزد حاج آقا قربانی در دفتر مرکزی ایشان می ماند که در حال حاضر در سعادت آباد و دپارتمان آرکاست .

"</h2

تعداد بلوک ، طبقات و واحدهای رونیکا پالاس شهران

مجتمع رونیکا پالاس شهران در کل دارای 3 بلوک می باشد . این بلوک ها طوری کنار هم قرار گرفتند که دو بلوک در کنار یکدیگر و یک بلوک نیز در بخش شمالی این دو بلوک ساخته می شود .

هر کدام از این بلوک ها در کل دارای 11 طبقه می باشند . یعنی تعداد 2 طبقه مختص تاسیسات و پارکینگ ها در منفی ، یک طبقه لابی مجلل و تعداد 8 طبقه مسکونی در هر بلوک موجود می باشد .

در هر طبقه از بلوک های رونیکا پالاس شهران ، تنها 4 واحد موجود می باشند که بصورت خطی در کنار هم قرار دارند . یعنی در هر بلوک ، 32 واحد مسکونی موجود می باشد .

البته احتمال دارد مجوز طبقه نهم نیز در بلوک ها اخذ شود . در حال حاضر با احتساب 8 طبقه مسکونی ، تعداد کل واحدهای مجتمع شهران حاج آقا قربانی 96 واحد می باشد . این واحدها در طبقات بصورت تیپیکال نیز هستند .

"اسکلت

متراژ واحدهای مسکونی پروژه شهران

مجتمع مسکونی شهران همانطور که گفتیم ، در هر طبقه تنها 4 واحد مسکونی دارد . متراژ این واحدها در کوچکترین واحد ، 106 متر می باشد . سپس متراژ 110 متر را داریم .

پس از آن نیز متراژ 120 متر و در نهایت نیز متراژ 130 متر در این پروژه موجود می باشد . واحدهای رونیکا پالاس شهران همگی در قالب تیپ های دوخواب می باشند .

رونیکاپالاس شهران

امکانات رفاهی پروژه رونیکا پالاس شهران

رونیکا پالاس شهران نیز بمانند تمامی سازه های مهندس قربانی دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد . این امکانات نیز مختص ساکنین پروژه می باشند .

سالن آمفی تئاتر و سنما و اتاق بازی مجهز برای کودکان از امکانات رفاهی بی نظیر در این پروژه می باشند . جهت برگزاری کنفرانس و سمینار می توانید از سالن آمفی تئاتر پروژه استفاده ببرید .

سالن اجتماعات و تالار پذیرایی جهت برگزاری مراسمات ساکنین و باشگاه های بدنسازی و سالن های جیم مختص خانم ها و آقایان نیز از دیگر امکانات این پروژه هستند .

علاوه بر این امکانات ، تیم های سکیوریتی در شیفت های متوالی بصورت بیست و چهار ساعته ، اتاق مانیتورینگ مجهز به سیستم های روز دنیا و دوربین های مداربسته نیز از جمله امکانات این مجموعه فاخر می باشند .

علاوه بر تمامی این امکانات رفاهی ، لابی های مجلل و مبله در هر سه بلوک مجموعه به ارتفاع 7 متر بهمراه لابی من و لابی وومن نیز در این مجموعه باشکوه وجود خواهند داشت . سیستم کنترل هوشمند از راه دور را نیز از یاد نبریم .

"</h2

پروسه افزایش قیمت در برج رونیکا پالاس شهران  به چه شکل است ؟

در هر پروژه ای و در فرایند پیشرفت فیزیکی پروژه ، در زمان های مشخصی افزایش قیمت به پروژه اعمال می شود . در مجتمع مسکونی شهران نیز همین اتفاق می افتد .

این زمان های مشخص برای سرمایه گذاران بسیار مهم می باشد و در واقع در این مواقع می باشد که سرمایه گذار باید از پروژه خروج کند یا به پروژه ورود کند . حال از این زمان های مشخص ، چه کسانی خبر دارند ؟

در پروژه های مختلف ، کارشناسان فروش قدیمی پروژه صددرصد از زمان های مشخص که به پروژه افزایش قیمتی اعمال می شود آگاه هستند . سرمایه گذاران باید با این کارشناسان قدیمی آشنا باشند .

برج شهران نیز طبق همین روال افزایش قیمت ها را پشت سر گذاشت . این مجموعه در آبان ماه 1402 نیز حدود 10 درصد افزایش قیمت داشت . سرمایه گذاران عزیز در جریان باشند .

هم اکنون نیز که به ماه آذر نزدیک می شویم ، با اینکه بازار ملک و مسکن در رکود فصلی خود بسر می برد ، اما قیمت پروژه بواسطه پیشرفت فیزیکی آن در شرف افزایش می باشد .

مزایای سرمایه گذاری در رونیکا پالاس دادمان

دفتر فروش پروژه رونیکا پالاس شهران

مجموعه رونیکا پالاس شهران در دفتری خرید و فروش می شود که متعلق به شخص سازنده می باشد . دفاتر متفرقه به هیچ عنوان حق خرید و فروش پروژه های حاج آقا قربانی را ندارند .

دفتر فروش حاج حسین قربانی مسئولیت خرید ، فروش و قراردادهای سرمایه گذاری پروژه های مختلف مهندس قربانی را بصورت انحصاری برعهده دارد .

امتیازات ویژه دفتر فروش مرکزی حاج آقا قربانی برای سرمایه گذاران نیز معرفی واحدهای زیر قیمت در پروژه های تکمیل شده و تنظیم شرایط پرداخت عالی و قیمت خوب در قراردادهای سرمایه گذاری می باشد .

خریداران سرمایه گذار این امتیاز را نیز با خرید از دفتر فروش پروژه دارند که هنگام جابجایی واحدشان از یک پروژه به پروژه دیگر ، دفتر فروش اینکار را برایشان براحتی انجام می دهد .

"</h2

رزومه سازنده رونیکا پالاس شهران

سازنده پروژه رونیکا پالاس شهران ، حاج حسین قربانی انبوه ساز برتر و کارآفرین نمونه کشور می باشند . ایشان در مدت 12 سال ، حدود 13 هزار واحد مسکونی ، اداری و تجاری را ساخته و تحویل دادند .

این واحدها در قالب پروژه های کم واحد و سازه های انبوه می باشد که در مناطق یک تا پنج تهران پراکنده می باشند . تمامی پروژه های حاج آقا قربانی کاملا مدرن هستند و بسبک روز ساخته شدند .

پروزه مسکونی شهران نیز یکی از سازه هایی است از دید سرمایه گذاران حاج حسین قربانی که بعنوان یک پروژه انبوه بحساب نمی آید . زیرا سازه های انبوه حاج آقا قربانی حداقل 500 واحد دارند .

حاج حسین قربانی سازنده

در پایان

گروه املاک تهران غرب در بحث پایانی به شما سرمایه گذاران و خریداران عزیز پیشنهاد می کند که اگر احیانا قصد سرمایه گذاری در پروژه های معتبر و برند حاج حسین قربانی را دارید .

یا در پروژه های تکمیل شده مهندس قربانی بدنبال واحدهای زیر قیمت و ارزنده می گردید ، حتما با کارشناسان گروه تهران غرب تماس حاصل نمایید .

کارشناسان ما با تجربه بالایی که در امر خرید و فروش پروژه های حاج آقا قربانی دارند ، شما سرمایه گذاران و خریداران عزیز را در بهترین مسیر خرید هدایت می کنند .

لوگو تهران غرب

 

(( تیم حرفه ای ما صادقانه ترین مشاوره ها را به شما عزیزان ارائه می کند ))

 

مدیریت وبسایت گروه املاک تهران غرب

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *