گروه تهران غرب

پروژه های پونک حاج آقا قربانی

وبلاگ

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ 810 بازدید
گروه تهران غرب
پروژه های پونک حاج آقا قربانی

پروژه های پونک حاج آقا قربانی

پروژه های پونک حاج آقا قربانی

پروژه های پونک حاج آقا قربانی از حدود ده سال قبل تا به امروز که ایشان وارد عرصه ساخت و سازدر سطح انبوه شدند ، جزو سازه های برتر و برند منطقه 5 تهران بوده و هستند و هنوز هم در بین سازه های انبوه تهران حرف اول را می زنند .

این پروژه ها در لوکیشن های مختلف منطقه 5 ساخته شده اند و علاوه بر کیفیت بالای سازه ها برای سکونت ، این مجموعه ها از دید سرمایه گذاری نیز بسیار ارزنده بوده و هستند . تا به امروز نیز حدود 1200 سرمایه گذار ملکی بصورت مداوم و همیشگی با حاج آقا قربانی در ارتباط هستند .

دفتر فروش مرکزی پروژه ها نیز بصورت انحصاری مسئول فروش این سازه هاست . این پروژه ها شامل سازه های آماده و سازه های در حال ساخت می باشند که در این مقاله در مورد تمامی این مجموعه ها بحث خواهیم کرد .


کسب اطلاعات جامع درباره انبوه ساز برتر ایران حاج حسین قربانی در این لینک


حاج حسین قربانی سازنده


و اما پیش فروش پروژه های پونک امتیاز ویژه سرمایه گذاران

یکی از پروژه های پونک حاج آقا قربانی که هم اکنون در حال ساخت می باشد پروژه همیلا می باشد که هم اکنون در مرحله خاکبرداری می باشد . این مجموعه در نزدیکی بوستان نهج البلاغه ساخته خواهد شد که همین مساله یک امتیاز ویژه برای ساکنین این پروژه خواهد بود .

پروژه همیلا یکی از چند سازه تماما هوشمند حاج حسین قربانی می باشد که در سال 1402 توسط ایشان کلنگ خورده است و این پروژه قرار است که در مدت زمان 19 ماه تکمیل شود . زمین این سازه نیز متعلق به مالکین شخصی بوده است که این پروژه را با سازنده تهاتور کردند .

این مجموعه در واقع فاز دوم پروژه های همیلا پونک می باشد . زیرا یک مجموعه دیگر هم در این محدوده ساخته و تکمیل شده است که البته از نظر تعداد واحد و وسعت عرصه با این پروژه متفاوت می باشد .


کسب اطلاعات کامل در مورد پروژه همیلا پونک با کلیک بر روی این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


پروژه های تکمیل شده پونک کدامند ؟

پروژه هایی که در لوکیشن پونک ساخته و تکمیل شدند و به مرحله بهره برداری رسیدند تعداد هفت پروژه می باشند که در محدوده های مختلف پونک پراکنده می باشند . برخی در منطقه 2 هستند و برخی در منطقه 5 قرار دارند . البته سازه های پونک در منطقه 2 به پروژه های همیلا پونک محدود می شوند .

پروژه های پونک حاج آقا قربانی از سال 1397 بود که ساختشان آغاز شد . اولین سازه ، برج بام پونک بود و آخرین مجموعه ای نیز که تکمیل شده رونیکا پالاس اداری است . ساخت هر کدام از این سازه ها نهایتا دو سال زمان برد . زیرا سرعت در ساخت پروژه های این سازنده مطرح زبانزد است . این سازه ها را مرور می کنیم .

نقش پروژه برج بام پونک در رونق محله شهرک نفت

برج بام پونک حاج رحیم قربانی را ایشان در سال 1397 ساختش را آغاز کردند . این مجموعه فاخر در کل دارای 4 بلوک می باشد و در کل دارای 830 واحد می باشد . سازه برج بام در محله شهرک نفت قرار دارد . پروژه بام پونک قیمت لوکیشن شهرک نفت را افزایش چشمگیری داد .

برج بام پونک در زمینی ساخته شد که متعلق به تعاونی آموزش و پرورش بود و حاج آقا قربانی این پروژه را با این تعاونی تهاتور کردند . البته تمامی پروژه های این سازنده دارای سند تکبرگ می باشند . این عرصه نیز پیش از آنکه پروژه بام پونک در آن ساخته شود ، یک زمین بایر و بلااستفاده بود .

پروژه مجلل بام پونک نیز تمامی سندهایش هشت ماه پس از ساخت این مجموعه صادر شدند و به مالکین پروژه تحویل شدند . این مدت زمان صدر شدن سند در نوع خود یک رکورد می باشد .


کسب اطلاعات جامع پیرامون پروژه برج بام پونک با کلیک بر روی این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


پروژه برج نگین پونک عروس سازه های حاج آقا قربانی

پروژه برج نگین پونک نیز از سازه های لاکچری حاج رحیم قربانی می باشد که در محدوده شهرک نفت پونک قرار دارد . به این پروژه ، عروس پروژه های منطقه 5 حاج آقا قربانی نیز می گویند . زیرا متریالی که در این مجموعه بکار بردند ، در هر پروژه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد .

برج نگین پونک دقیقا روبروی پروژه بام پونک ایشان قرار دارد و تنها دارای یک بلوک می باشد . تعداد واحدهای این پروژه 54 واحد می باشند و برج نگین پونک یک سازه تماما مسکونی می باشد . امکانات رفاهی این مجموعه نیز محدود می باشند و این مساله بدلیل محدود بودن عرصه است .

زمینی که پروژه نگین در آن می باشد نیز برای مالکین شخصی بود که بدنبال ساخت یک مجتمع لوکس در زمینشان بودند . برج نگین و برج بام پونک در یک لوکیشن خوش آب و هوا قرار دارند .


کسب اطلاعات جامع پیرامون پروژه نگین پونک با کلیک بر روی این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


از پروژه رونیکا پالاس اداری پونک چه می دانید ؟

پروژه اداری پونک را نیز حاج رحیم قربانی در سال 1400 اولین کلنگش را زدند و این سازه به واقع مدرن ترین و باشکوه ترین مجموعه اداری در منطقه 5 تهران می باشد و سازه ای مشابه این سازه وجود ندارد . این سازه چون بهر بزرگراه اشرفی قرار دارد ، از لحاظ اداری بسیار ارزنده است .

رونیکا پالاس اداری پونک در کل دارای 4 بلوک 11 طبقه می باشد و در عرصه ای قرار دارد که متعلق به تعدادی از پزشکان بود . در این عرصه قرار بود یک بیمارستان بسازند که به دلایلی اینکار صورت نگرفت و پس از آن نیز این پزشکان با حاج رحیم قربانی جهت ساخت رونیکا پالاس اداری وارد مذاکره شدند .

مجموعه رونیکا پالاس اداری حاج رحیم قربانی در مدت زمان حدودا 20 ماه تکمیل و تحویل شد و در حقیقت اولین سازه اداری است که این انبوه ساز مطرح تا به امروز ساختند و تکمیل کردند . البته یک پروژه اداری بسیار هوشمند و مدرن نیز توسط حاج حسین قربانی در شهرک غرب در حال ساخت است .


کسب اطلاعات جامع پیرامون پروژه اداری پونک با کلیک بر روی این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


پروژه رونیکا پالاس نشاط پونک فستیوالی از ریزمتراژها

پروژه نشاط پونک نیز توسط حاج رحیم قربانی انبوه ساز برتر کشور خلق شد . این پروژه از سری ریزمتراژهای این سازنده می باشد و دارای 3 بلوک 6 طبقه با لابی مشترک و سرتاسری می باشد . مجموعه نشاط در محدوده پونک شمالی و در خیابان نوروزپور ( نشاط ) قرار دارد .

پروژه نشاط پونک را حاج رحیم قربانی در 210 واحد مسکونی ساختند و اکثر واحدهای این پروژه نیز تکخواب می باشند . واحدهای دوخواب نیز در رونیکا پالاس نشاط حاج رحیم قربانی وجود دارند . واحدهای تکخواب از 52 متر تا 74 متر هستند و واحدهای دوخواب نیز از 76 متر تا 101 متر می باشند .

انبوه ساز برتر ایران این پروژه مجلل را در مشارکت با تعاونی فرهنگیان تهران ساختند . یعنی زمین این پروژه متعلق به تعاونی فرهنگیان تهران بود . پروژه نشاط پونک حدود 9 ماه هست که در تحویل مالکین می باشد . این مجموعه در 16 ماه تکمیل شد .


کسب اطلاعات جامع پیرامون پروژه نشاط پونک با کلیک بر روی این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


پروژه رونیکا پالاس سیمون بولیوار پونک را بهتر بشناسیم

پروژه سیمون بولیوار پونک نیز توسط حاج رحیم قربانی در سال 1399 استارت ساختش خورد . این پروژه لوکس و مجلل را سازنده در مشارکت با وزارت دفاع کشور ساختند و برای تمامی واحدها نیز سند تکبرگ صادر کردند . البته تمامی کارمندان وزارت دفاع در این پروژه واحدهایشان را فروختند .

رونیکا پالاس سیمون بولیوار در یک لوکیشن بسیار خوش آب و هوا در پونک قرار دارد و اکثر واحدهای این مجموعه نیز دارای چشم اندازهای بسیار تماشایی می باشند . در این مجموعه واحد دارای نورگیری پاسیو نیز وجود ندارد . شما اگر در لابی این مجموعه نیز بایستید ، چشم انداز ابدی جنوب تهران را خواهید داشت .

پروژه سیمون بولیوار پونک در کل دارای 3 بلوک می باشد که تعداد 2 بلوک این پروژه دارای یک لابی مشترک می باشند و یک بلوک نیز دارای لابی جداگانه است . امکانات رفاهی این پروژه نیز همانند دیگر پروژه ها امکانات هتلینگ است .


کسب اطلاعات جامع پیرامون پروژه سیمون بولیوار پونک با کلیک بر روی این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


با پروژه برج همیلا پونک بیشتر آشنا شویم

پروژه برج همیلا حاج آقا قربانی یکی از سازه های لاکچری و مجلل در لوکیشن همیلا پونک می باشد . این سازه توسط حاج حسین قربانی در سال 1400 ساختش استارت خورد و طی 18 ماه تکمیل شد . واحدهای این پروژه همگی سه خواب می باشند و دارای متراژهای درشت می باشد .

برج همیلا حاج حسین قربانی دارای یک بلوک می باشد و این تک بلوک نیز دارای 3 طبقه در منفی مختص پارکینگ ها و تاسیسات می باشد ، یک طبقه لابی مجلل و مبله دارد و 8 طبقه مسکونی را دارا می باشد . برج همیلا پونک دارای حدود 2000 متر فضاسازی به سبک باغ های هلندی است .

پروژه همیلا در هر طبقه نیز 4 واحد دارد و واحدها در طبقات بصورت تیپیکال قرار دارند . چشم اندازهای این پروژه نیز اکثرا رو به بوستان طبقاتی نهج البلاغه می باشند . فاصله این مجموعه از پارک نهج البلاغه نیز بسیار اندک می باشد و دسترسی های این پروژه نیز عالی هستند .

پروژه های پونک حاج آقا قربانی


سرمایه گذاری در پروژه های پونک چرا ایده آل ترین گزینه است ؟

پروژه های پونک حاج آقا قربانی همگی دارای سود بسیاری برای سرمایه گذاران ایشان بودند . پروژه های پیش فروش پونک این سازنده نیز سود کلانی را در کوتاه مدت به سرمایه گذاران هدیه می کنند . تمامی واحدها نیز چند دست بین سرمایه گذاران می چرخند .

سازه های پونک مهندس قربانی همیشه به سرعت در ساخت معروف بوده و هستند . این اتفاق در پروژه های دیگر ایشان نیز می افتد و فقط به پروژه های پونک محدود نمی شود . مثلا در مجموعه رونیکا پالاس مژده نیز این اتفاق افتاد و این پروژه 2015 واحدی تنها در مدت 27 ماه تکمیل و تحویل مالکین شد .

بواسطه سرعتی که در ساخت این برج ها وجود دارد ، همیشه پیش از تورم سالیانه ملک و مسکن ، پروژه های ایشان چند مرحله افزایش قیمت می خورند و از تورم بازار ملک و مسکن سبقت می گیرند .


اطلاعات جامع در رابطه با سرمایه گذاری در پروژه های حاج آقا قربانی در این لینک


پروژه های پونک حاج آقا قربانی


در پایان

گروه املاک تهران غرب از زمانی که پروژه های حاج رحیم قربانی و انبوه سازان دیگر در تهران خلق می شوند ، در خرید و فروش این پروژه ها بعنوان دفتر فروش رسمی عمل می کند و از ابتدای خرید و سرمایه گذاری تا انتهای کار در کنار سرمایه گذاران می باشد .

گروه تهران غرب کارشناسان و کارگزاران خبره و کارآزموده ای را جهت اینکار در خدمت خود دارد و این کارشناسان در دفتر فروش پروژه های معتبر از سازندگان مطرح حضور مستمر دارند و اطلاعات مفیدی به آنها می دهند .

شما خریداران و سرمایه گذاران محترم با یک تماس می توانید به دنیای سرمایه گذاری های سودآور ملکی ورود کنید و مشاوره های ارزنده ای را از کارشناسان گروه تهران غرب دریافت کنید . در کنار تیم ما بهترین و ارزنده ترین سودها را در کوتاه مدت نصیب خود کنید .

لوگو تهران غرب

 

(( سالها خدمات صادقانه به شما عزیزان ، اعتبار ماست ))

 

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان در این مقاله ، شماره تماس مستقیم ارتباط با مدیریت فروش پروژه ها

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *