گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
دورنمایی از مجتمع مسکونی رونیکا پالاس

پروژه سعادت آباد | سازنده حاج آقا قربانی

پروژه سعادت آباد را چقدر می شناسید ؟

پروژه سعادت آباد حاج آقا قربانی از سری سازه هایی هست که در این چند وقت خیلی از همراهان عزیز در موردش از کارشناسان و کارگزاران ما سوالات بسیاری را پرسیدند و از ما اطلاعات خواستند .

از این رو امروز در این مقاله می خواهیم توضیحات جامع و مفیدی را در رابطه با این مجموعه در اختیار مشتریان محترم بگذاریم . مجموعه سازه های سعادت آباد مهندس قربانی شامل چند پروژه مسکونی ، تجاری و اداری می باشد .

این سازه ها در لوکیشن های مختلف سعادت آباد پراکنده می باشند و شامل سازه های انبوه سازنده برتر کشور و سازه های شخصی کم واحد ایشان می شوند . این پروژه های مدرن و هوشمند را یک به یک بررسی می کنیم .

در ابتدا مجتمع مسکونی سعادت آباد را بطور کامل به شما معرفی می کنیم

این سازه مدرن و هوشمند یکی از پروژه های کم واحد حاج آقا قربانی در سعادت آباد می باشد که هم اکنون در مرحله خاکبرداری می باشد . این مجتمع مسکونی هم اکنون جهت پیش فروش نیز به بازار ملک عرضه شده است .

برج مسکونی سعادت آباد در کل دارای 30 واحد می باشد . این پروژه در عرصه ای به مساحت 10000 متر مربع ساخته خواهد شد و دارای یک فضاسازی بسیار زیبا و شکیل نیز خواهد بود .

این مجموعه فاخر در کل دارای 6 طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی به سبک نئوکلاسیک و تعداد 3 طبقه منفی مختص مشاعات و پارکینگ و انباری ها می باشد . متراژ واحدهای این برج نیز همگی 145 متری می باشند .

امکانات رفاهی پروژه مسکونی سعادت آباد نیز امکانات هتلینگ می باشد . از قبیل مشاعات آبی به متراژ 600 متر مربع ، سالن آمفی تئاتر و سینمای مجهز ، تالار پذیرایی و سالن اجتماعات ، باشگاه ورزشی و امکانات رفاهی دیگر .

عملیات گودبرداری پروژه مسکونی سعادت آباد

و اینک پروژه مروارید سعادت آباد را بهتر بشناسیم

این مجتمع فاخر نیز از سری پروژه های کم واحد و مسکونی حاج آقا قربانی در سعادت آباد می باشد . پروژه مروارید در نزدیکی میدان کاج و در یکی از فرعی های دنج خیابان مروارید ساخته شده است .

این مجموعه نقلی و شیک هم اکنون تکمیل و آماده بهره برداری می باشد . در مورد خصوصیات سازه باید بگوییم که برج مروارید در کل دارای 5 طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی و 2 طبقه منفی می باشد .

این برج یک مجموعه تک واحدی است و متراژ واحدها نیز همگی 125 متری می باشند . امکانات رفاهی این مجموعه بواسطه عرصه کوچکی که دارد همانند سازه های انبوه نیست . اما دارای مشاعات هتلینگ می باشد .

نمای داخل واحد برج مروارید سعادت آباد

با برج اداری تجاری ستاره غرب سعادت آباد آشنایی دارید ؟

برج اداری تجاری ستاره غرب در واقع دومین سازه اداری می باشد که توسط حاج آقا قربانی ساخته خواهد شد . این پروژه هم اکنون در انتهای مراحل خاکبرداری می باشد و در موقعیتی عالی یعنی بهر بلوار شهید دادمان قرار دارد .

این مجموعه نیز جهت سرمایه گذاری بسیار ارزنده و ایده آل می باشد و با تجربه ای که سرمایه گذاران در سازه اداری اشرفی اصفهانی دارند ، تمام خریداران می دانند که سرمایه گذاری در چنین پروژه ای چقدر سودآور خواهد بود .

برج اداری مهندس قربانی یک سازه تمام هوشمند می باشد که در واقع مدرن ترین و هوشمندترین اداری پارک در تهران است . این سازه دارای تمامی امکانات رفاهی است که از ذهنتان بگذرد . از هلی پد گرفته تا رستوران و کافی شاپ .

این اداری پارک مهندس قربانی هم دارای واحدهای تجاری به تعداد 3 طبقه می باشد و هم دارای واحدهای اداری به تعداد 16 طبقه می باشد . در کل 7 طبقه منفی ، 3 طبقه تجاری و 16 طبقه اداری مجموع طبقات برج اداری دادمان می باشند .

متراژ واحدهای تجاری پروژه اداری تجاری دادمان از 10 متر تا 50 متر متغیر می باشد و در طبقات همکف ، اول و دوم قرار دارند . متراژ واحدهای اداری نیز از 60 متر به بالا هستند و فعلا متراژ انتهایی اداری مشخص نیست .

تصویر سه بعدی رونیکا پالاس تجاری

با رونیکا پالاس صرافها در قلب سعادت آباد نیز بیشتر آشنا شوید

برج صرافها نیز از سری سازه های کم واحد و شخصی حاج آقا قربانی در سعادت آباد می باشد که در خیابان صرافهای جنوبی قرار دارد . سازه صرافها حدودا یک سال است که تکمیل و تحویل مالکینش می باشد .

این مجموعه در کل دارای زمینی به مساحت 2000 متر مربع می باشد و همانند دیگر سازه های سازنده دارای امکانات رفاهی هتلینگ می باشد . از قبیل سالن اجتماعات ، باشگاه ورزشی ، اتاق بازی کودک و … .

پروژه صرافها در کل دارای 6 طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی مجلل و مبله و 3 طبقه منفی مختص مشاعات و پارکینگ ها و انباری ها می باشد و در کل نیز این مجموعه یک برج مسکونی می باشد .

در هر طبقه 4 واحد مسکونی را داریم که تعداد 2 واحد از این 4 واحد به متراژ 155 متر می باشند و تعداد 2 واحد نیز دارای متراژ 135 متر هستند . این مجموعه در کل دارای 24 واحد مسکونی است .

ورودی لابی پروژه صرافها حاج آقا قربانی

هرآنچه در مورد رونیکا پالاس مطهری در سعادت آباد نیاز است بدانیم

مجموعه مطهری نیز همانند رونیکا پالاس صرافها یک سازه تماما مسکونی می باشد که سبک شخصی ساز و کم واحد را داراست . پروژه مطهری در عرصه ای به مساحت 2100 متر مربع قرار دارد و حدودا یک سال قبل تحویل مالکین شد . برج رونیکا پالاس مطهری در سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان مطهری قرار دارد .

این برج لاکچری و شیک در کل دارای 9 طبقه مسکونی می باشد . یک طبقه لابی به ارتفاع سقف 7 متر دارد که مجلل و مبله می باشد . تعداد 3 طبقه نیز در منفی قرار دارند که طبق معمول مختص مشاعات ، تاسیسات و پارکینگ ها می باشند .

در هر طبقه از این مجموعه ، 5 واحد مسکونی قرار دارند که بصورت تیپیکال هستند . البته تمامی پروژه های حاج آقا قربانی حالت تیپیکال دارند . متراژ واحدها نیز از 165 متر تا 175 متر می باشند و در کل 45 واحد می باشند .

ورودی لابی پروژه مطهری حاج آقا قربانی

پیش فروش پروژه های سعادت آباد چرا سودآورترین گزینه است ؟

بحث پیش فروش در سازه هایی که مهندس قربانی می سازند همیشه و در هر شرایطی از بازار برای سرمایه گذاران عرصه ملک بسیار جذاب و در عین حال سودمند بوده است . این موضوع نیز دلایل محکمی دارد .

بطور میانگین در هر سال در کشور ما دو تورم به بازار ملک و مسکن اعمال می شود . یکی در نیمه های سال و یکی نیز در اواخر سال . حال برخی از پروژه ها از این تورم بازار سبقت می گیرند . این به چه معناست ؟

می دانیم که تورم برای سرمایه گذاران سودی ندارد . اما اگر پروژه ای همانند مجموعه سعادت آباد پیش از اعمال تورم به بازار ، دو مرحله یا بیشتر افزایش قیمت بواسطه پیشرفت فیزیکی داشته باشد ، اصطلاحا این پروژه از تورم بازار سبقت می گیرد .

سازه های سعادت آباد حاج آقا قربانی نیز بواسطه سرعتی که در ساخت دارند ، از تورم بازار ملک سبقت می گیرند و این موضوع باعث می شود که تورم نیز همانند یک افزایش قیمت به سرمایه گذاران سودرسانی کند .

پیش فروش پروژه سعادت آباد حاج آقا قربانی

و در انتها

گروه تهران غرب با سابقه درخشانی که در عرصه مشاوره های سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن دارد ، همیشه اولین و بهترین گزینه برای سرمایه گذاران ملکی در کشور می باشد .

کارشناسان گروه تهران غرب همیشه و در هر لحظه مشغول رصد بازار ملک و مسکن و بازارهایی که تاثیر مستقیم بر بازار ملک و مسکن دارند ، می باشند و مشاوره های ارزنده ای به سرمایه گذاران ارائه می کنند .

پس شما همراهان عزیز نیز می توانید تنها با یک تماس از مشاوره ها و راهنمایی های ارزنده و مفید کارگزاران گروه تهران غرب بهترین بهره ها را ببرید و به دنیای سرمایه گذاری های سودآور و ایده آل قدم بگذارید .

لوگو تهران غرب

 

(( انجام اولین معامله ، تازه آغاز ارتباط ما با شما سرمایه گذاران می باشد ))

 

ضمن سپاس از همراهی شما با گروه تهران غرب در این مقاله ، ارتباط مستقیم با مدیریت فروش پروژه های حاج آقا قربانی با لمس این لینک

 

مدیریت وبسایت گروه املاک تهران غرب

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *