گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
مرحله سقف هشتم رونیکا پالاس کوهک

رونیکا پالاس کوهک | سازنده حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس کوهک ، پروژه ای که امنیت سرمایه گذاری شما را تضمین می کند

رونیکا پالاس کوهک مهندس حاج رحیم قربانی از سری پروژه هایی است که در سال 1401 به یاری خداوند متعال به مرحله فروش روی خاک رسید و هم اکنون در حال ساخت می باشد .

این پروژه مدرن و مجلل نیز همانند تمامی سازه های مهندس حاج رحیم قربانی دارای امکانات رفاهی بی شماریست که در ادامه مطلب به ذکر این مشاعات و امکانات خواهیم پرداخت .

این نکته نیز شایان ذکر است که رونیکا پالاس کوهک هم اکنون در مرحله سقف هفتم مسکونی می باشد . یعنی حدود 60% پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است .

گروه تهران غرب بعنوان مجری فروش این پروژه محبوب و ایده آل منطقه 22 برای سرمایه گذاران عزیز ، در این مقاله شما همراهان را با پروژه بصورت جامع آشنا خواهد کرد .

مراحل ساخت رونیکا پالاس کوهک

در ابتدا ساختار و متریال پروژه کوهک را زیر ذره بین می بریم

خصوصیات ساختاری پروژه کوهک حاج رحیم قربانی نسبت به سازه هایی که در سال های قبل ساختند حرفه ای تر است . زیرا ایشان در ساخت هر پروژه ای نسبت به پروژه قبلی باتجربه تر می شوند .

البته در سازه های انبوه ، ساختار و متریال پروژه ها تا حدود 80% مشابه همدیگر می باشند . اما تکنولوژی ساخت و ساز ملکی نیز باعث می شود هر سازه نسبت به سازه های قبلی حرفه ای تر باشد .

مجموعه برج های کوهک از لحاظ مقاومت در برابر زلزله بسیار سطح بالایی دارد . متریال مقاوم در برابر اسیدیته آب باران نیز در این پروژه استفاده می شود . حال خصوصیات کلی مجموعه بدین شرح می باشند :

  • اسکلت سازه : بتن
  • نمای سازه : سیمان قابل شستشوی سفید + سنگ تراورتن
  • عرصه پروژه : 60000 متر مربع
  • لوکیشن پروژه : منطقه 22 تهران ، محله کوهک
  • مشارکت سازنده با وزارت اطلاعات کشور ( پروژه بصورت شخصی ساخته می شود )
  • کاربری مجموعه : مسکونی
  • تعداد بلوک ها : 8 بلوک
  • تعداد طبقات هر بلوک : 3 طبقه منفی + 1 طبقه لابی مبله + 14 طبقه مسکونی
  • تعداد واحد در هر طبقه : 18 واحد
  • تعداد کل واحدها : 2204 واحد
  • سازنده پروژه : مهندس حاج رحیم قربانی

رونیکاپالاس کوهک به سقف پنجم رسیده

رونیکا پالاس کوهک چه امکانات رفاهی و مشاعاتی دارد ؟

امروزه وقتی نام برج به زبان ها می آید ، در اذهان عمومی امکانات رفاهی همانند استخر و مجموعه ورزشی و آلاچیق و … خودنمایی می کنند .

این موضوع نیز طبعا مختص عمارت های لوکس می باشد . رونیکا پالاس کوهک نیز همانند برج های لوکس دیگر دارای امکانات رفاهی بی نظیریست . این امکانات و مشاعات بدین شرح می باشند :

چند هزار متر حیاط سازی به سبک باغ هلندی و جاده سلامت و تندرستی به طول یک کیلومتر اولین مشاعاتی است که هنگام ورود به مجموعه به آن برمی خوریم .

تالار پذیرایی بزرگ و مجلل

تالار پذیرایی فاخر و مجلل جهت برگزاری مراسمات یکی از امکانات رفاهی برج های کوهک می باشد . این سالن ها که در تمامی بلوک ها نیز وجود دارند ، وسعت 300 متری دارند .

تالار پذیرایی رونیکا پالاس کوهک

سینما و آمفی تئاتر

سالن آمفی تئاتر و سینمای مجهز به سیستم های صوتی و تصویری روز دنیا نیز یکی دیگر از امکانات پروژه کوهک می باشد . این سالن دارای کانتر کافی شاپ نیز خواهد بود .

سالن بازی کودک و مهد کودک نیز جهت استفاده خصوصی ساکنین پروژه برای فرزندانشان از امکانات ارزنده مجموعه است . این مورد رفاهی ایده آل ساکنین کارمند پروژه می باشد .

مهدکودک مجموعه دارای مربی های اختصاصی خواهد بود . پس خانواده های کارمند براحتی می توانند کودکان دلبندشان را به این مهد بسپارند و به محل کار بروند .

سالن آمفی تئاتر رونیکا پالاس کوهک

مجموعه های ورزشی خانمها و آقایان

در رونیکا پالاس کوهک نیز همانند تمامی سازه های حاج رحیم قربانی ، چند باشگاه بدنسازی و سالن GYM مختص خانم ها و آقایان وجود دارد .

چون هر سال دستگاه های حرفه ای تر و جدیدتری جهت ورزش پرورش اندام به بازار می آیند ، پروژه کوهک نیز نسبت به سایر پروژه ها دارای مجموعه ورزشی مجهزتری خواهد بود .

سالن های بیلیارد ، فوتبال دستی و پینگ پونگ چهت فراغت و سرگرمی ساکنین را نیز می توانیم جزو مجموعه ورزشی پروژه بشمار آوریم که در تمامی بلوک ها موجود می باشند .

احتمال دارد که در رونیکا پالاس کوهک یک زمین چمن مصنوعی فوتبال نیز احداث شود . در برخی از پروژه ها ، ساکنین در هر بلوک یک تیم تشکیل دادند و مسابقات برگزار می کنند .

سالن جیم رونیکاپالاس کوهک

امنیت و سکیوریتی مجموعه رونیکا پالاس کوهک

تیم سکوریتی و امنیتی همیشه از جمله امکانات مهم در هر برج بشمار می روند . در پروژه کوهک و تمامی برج های حاج رحیم قربانی این تیم بصورت سه شیفت در خدمت ساکنین پروژه هستند .

تیم نضافتی و تاسیساتی مستقر در پروژه نیز آماده به خدمت هستند تا اگر مساله ای فنی برای تاسیسات هر واحد مسکونی پیش آمد ، این مساله سریع رفع گردد و محیط پروژه نیز همیشه پاک و تمیز بماند .

اتاق مانیتورینگ و نگهبانی دارای سیستم های مانیتورینگ روز دنیا از دیگر مشاعات امنیتی برج هستند . هیچ موردی از دید این تیم پنهان نخواهد ماند .

دوربین مدار بسته در کل محیط پروژه هم به تیم امنیتی رونیکا پالاس کوهک کمک شایانی می کنند . این دوربین ها در تمامی بخش های مجموعه قرار دارند .

دوربین مداربسته در رونیکاپالاس کوهک

پارکینگ و انباری

پارکینگ های اختصاصی ساکنین بعلاوه انباری های 4 متری نیز برای هر واحد مسکونی موجود می باشند . علاوه بر این ، پارکینگ های میهمان نیز در پروژه وجود دارند .

علاوه بر تمامی این امکانات ، لابی های مجلل و مبله نیز با ارتفاع 7 متر بهمراه لابی من و لابی وومن های آموزش دیده بصورت بیست و چهار ساعته جزو امکانات این مجموعه می باشند .

حال بسراغ امکانات داخل واحدهای مسکونی پروژه کوهک می رویم

هر سازه ای هرچقدر هم که در بخش های مختلف دارای امکانات و متریال حرفه ای باشد ، باید ساکنین مجموعه داخل منزل خود نیز از امکانات و شرایط ایده آل لذت ببرند و در آرامش باشند .

این امکانات صرفا امکانات رفاهی نیستند . در داخل هر واحد باید متریال نیز از بهترین نوع خود باشند و بیشترین ماندگاری را در بین متریال موجود در بازار داشته باشند .

تیم مهندسین حاج رحیم قربانی نیز به این موضوع اهمیت فوق العاده ای می دهند . در تمامی پروژه های ایشان ، داخل واحدها همه چیز لوکس و عالیست . حال این امکانات چیست ؟

  • سقف های کناف بندی در تمامی واحدهای مسکونی
  • سرامیک های پاندایی در سرویس ها
  • عرشه های فولادی در کف واحدها
  • بهترین برند شیرآلات ایرانی
  • هود توکار + گاز رومیزی
  • دیوارهای مشترک واحدها دارای عایق صوتی هستند
  • کابینت های هایگلس ترکیه ای برند کمپانی Yildiz
  • درب های ضد سرقت ترکیه ای دارای چند قفل
  • پنجره های دو جداره حرفه ای دارای بهترین برند ایرانی
  • دوربین مدار بسته در تمامی مشاعات و راهروها
  • سیستم اعلام و اطفا حریق در تمامی واحدها و مشاعات

آپارتمان های رونیکاپالاس کوهک

درباره رزومه سازنده برج های مجلل کوهک نیز اطلاعاتی را کسب کنیم

مهندس حاج رحیم قربانی ، انبوه ساز برتر کشور پیش از اینکه پروژه رونیکا پالاس کوهک و تعداد 4 پروژه دیگر را در سال جدید آغاز کنند ، تعداد 35 هزار واحد را در قالب سازه های مختلف ساخته و تکمیل کردند .

ایشان از سال 1398 تا به امروز از طرف انجمن سازندگان و انبوه سازان کشور بعنوان انبوه ساز و کارآفرین برتر کشور شناخته شدند . مهندس قربانی پیرامون این موضوع جوایز و افتخارات بسیاری را نیز کسب کردند .

حاج رحیم قربانی از سال 1372 وارد عرصه ساخت و ساز ملکی شدند . پیش از این در امر تجارت و واردات و صادرات مشغول بودند و به کشور عزیزمان خدمت می کردند .

آغاز انبوه سازی در پایتخت

مهندس قربانی در سال 1390 و پس از کسب تجربه لازم در ساخت و ساز ، وارد عرصه انبوه سازی شدند . از این تاریخ ایشان برج های باشکوهی را تا به امروز ساختند و تحویل ساکنینش دادند .

این سازه ها در بین اهالی مناطق بسیار معروف هستند و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال در میان مردم زبانزد خاص و عام هستند . سازه های مهندس رحیم قربانی به استحکام و مقاومت معروف هستند .

حاج رحیم قربانی بیشتر تمایل دارند با ارگان های مختلف تهاتور انجام دهند . با اینکار ایشان می توانند در نقاط مختلف شهرها ساخت و ساز کنند و همه جا را آباد کنند .

مهندس رحیم قربانی سازنده رونیکاپالاس کوهک

سرمایه گذاری در رونیکا پالاس کوهک چقدر برای خریداران سودرسانی دارد ؟

درباره سودرسانی رونیکا پالاس کوهک برای خریداران و سرمایه گذاران محترم ، اول باید به رزومه پروژه های قبلی سازنده رجوع کنیم . تمامی پروژه های قبلی حاج رحیم قربانی چند دست بین سرمایه گذاران چرخیدند .

دومین موضوع این است که همگان می دانیم که پروژه های در حال ساخت و روی خاک از سازه های آماده سود بسیار بیشتری برای خریداران دارند . فقط امنیت ساخت پروژه بسیار مهم است .

سومین مورد نیز برندینگ سازه های یک سازنده انبوه ساز می باشد . حاج رحیم قربانی از آنجا که برترین انبوه ساز کشور می باشند ، تمامی سرمایه گذاران تمایل دارند در سازه های ایشان واحد خریداری کنند .

تمامی این موارد را که در کنار یکدیگر بگذاریم ، متوجه می شویم که رونیکا پالاس کوهک همانند سازه های پیشین حاج رحیم قربانی ، سود کثیری را در کوتاه مدت به سرمایه گذاران می رساند .

سرمایه گذاری در رونیکاپالاس کوهک

از بیوگرافی عرصه پروژه کوهک حاج رحیم قربانی چه می دانید ؟

بطور معمول سازه های انبوه در هر کجای شهر که باشند ، در اکثر مواقع زمین این پروژه ها که بنام عرصه سازه ها می شناسیم متعلق به یک شخص خاص نیستند .

اینگونه عرصه های عظیم و چند هکتاری بیشتر مواقع برای ارگان های مختلف می باشد . ارگان هایی همانند تعاونی های مختلف در وزارتخانه ها یا عرصه های دارای کاربری نظامی و … .

در اینگونه مواقع سازندگان انبوه ساز با مدیران هر تعاونی یا وزارتخانه وارد مذاکره می شوند تا در عرصه مورد نظر یک سازه انبوه را خلق کنند . رونیکا پالاس کوهک نیز نتیجه همین مذاکرات می باشد .

پروژه کوهک حاج رحیم قربانی در عرصه ای خلق می شود که پیش از ساخت پروژه دارای کم و بیش کاربری نظامی بود . این عرصه برای وزارت اطلاعات سپاه پاسداران می باشد .

این عرصه چطور دارای یک ساخت و ساز شخصی است ؟

قطعا به ذهن همراهان عزیز خطور می کند که در یک عرصه نظامی چطور می شود که یک سازه شخصی ساز خلق شود ؟ در ادامه به شما عزیزان در اینباره توضیح خواهیم داد .

عرصه های وسیعی که درباره شان صحبت کردیم همگی دارای یک سند فاقد ریشه می باشند . زمین های دارای سند بدون ریشه از ایده آلترین عرصه ها برای ساخت و ساز هستند .

از آنجا که اینگونه عرصه ها فاقد ریشه خاصی می باشند ، سند تکبرگی که برای سازه جدید در این عرصه ها صادر می شود در آینده هیچگونه مدعی نخواهد داشت .

سازنده نیز نیمی از این عرصه را از ارگان مربوط خریداری می کند . سپس با این عمل می تواند در این عرصه یک سازه انبوه بسازد و برای تمامی واحدهای کل عرصه سند تکبرگ بگیرد .

نمای نزدیک از رونیکا پالاس کوهک

اوضاع منطقه قبل از ساخت پروژه کوهک

اوضاع منطقه قبل از ساخت پروژه کوهک بدین صورت بود که منطقه مورد نظر از لحاظ برندینگ و پیشرفت در زمینه ساخت و ساز ، رونق چندانی نداشت .

اما پس از ساخت پروژه مجلل و مدرن کوهک و البته استارت گودبرداری این پروژه ، در این منطقه سر و صدای بسیاری بپا شد و حتی قیمت ملک در این منطقه افزایش چشمگیری پیدا کرد .

و همچنان که این سازه در مراحل ساخت پیش می رود ، قیمت و رونق این منطقه هم در حال رشد می باشد و مطمئنا پس از تکمیل پروژه کوهک ، این لوکیشن در منطقه 22 ، تبدیل به یک محدوده برند خواهد شد .

مرحله سقف چهارم رونیکاپالاس کوهک

و در پایان

سخن آخر مدیریت گروه تهران غرب با همراهان و یاران همیشگی این گروه بزرگ ، این است که حتما جهت امر سرمایه گذاری در زمینه ملکی ، با کارشناسان ما تماس و ارتباط داشته باشید .

کارشناسان خبره و کهنه کار گروه تهران غرب ، سالهاست که در زمینه سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک چه در منطقه پنج تهران و چه در پروژه های حاج رحیم قربانی ، انجام وظیفه می کنند .

وجدانا این انجام وظیفه بصورت صادقانه بوده است و تمامی سرمایه گذاران عزیزی که با کارشناسان گروه تهران غرب ارتباط داشته و دارند ، شکر خدا همگی سودهای کلان بدست آورده اند و همیشه یک سرمایه گذاری و خرید ارزنده را در کنار کارشناسان ما تجربه کردند .

پس به شما عزیزان هم پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان خبره گروه تهران غرب در بخش املاک حتما یک تماس داشته باشید .

 

(( ما سکوی پرتاب را به شما نشان می دهیم ))

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *