گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
نمای برج رونیکا پالاس دادمان

رونیکا پالاس دادمان | سازنده حاج آقا قربانی

نام برج رونیکا پالاس دادمان قطعاً به گوشتان خورده است

رونیکا پالاس دادمان یکی از پروژه‌های روی خاک حاج آقا قربانی می‌باشد که هم اکنون در مرحله گودبرداری است . سازنده این مجموعه این ادعا را دارد که پروژه‌اش برترین اداری پارک کشور تا به امروز است .

ایشان برای این ادعایشان دلایل متعددی نیز آوردند . یکی از این دلایل این است که برج رونیکا پالاس دادمان یک سازه تماماً هوشمند می‌باشد . تا به امروز سازه اداری هوشمند در کشورمان ساخته نشده است .

در این مطلب گروه تهران غرب تمامی تحقیقات و بررسی که پیرامون این پروژه مدرن و باشکوه کرده را با شما همراهان عزیز به اشتراک خواهد گذاشت . لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

داخل واحدهای اداری رونیکا پالاس دادمان

ویژگی‌های متریال و ساختار پروژه رونیکا پالاس دادمان

یکی از دلایل مهمی که پیرامون برتر بودن برج رونیکا پالاس دادمان نسبت به دیگر سازه‌ها مطرح می‌شود بحث متریال و ساختار مهندسی این برج اداری تجاری می باشد .

در ساخت پروژه رونیکا پالاس دادمان از بهترین متریال داخلی و وارداتی استفاده می‌شود . این متریال هم اکنون در انبارهای حاج آقا قربانی دپو شده و آماده استفاده در برج دادمان می باشند .

موضوع بعدی نقشه‌های مهندسی واحدها و ساختار کلی برج می باشد که در نوع خود بی نظیر است . برج رونیکا پالاس دادمان دارای ۷ طبقه منفی مختص پارکینگ‌ها ، تاسیسات و برخی مشاعات است .

دو طبقه مختص واحدهای تجاری می‌باشند و طبقه سوم نیز به فود کورت ، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها اختصاص داده می‌شود . در نهایت نیز از طبقه چهارم به تعداد ۱۶ طبقه واحدهای اداری را خواهیم داشت .

نمای داخل واحدهای تجاری رونیکا پالاس دادمان

مشخصات کلی مجتمع اداری تجاری رونیکا پالاس دادمان در یک قاب

تصویری کلی را پیرامون متریال و ساختار حرفه ای برج دادمان در ذهن شما همراهان عزیز خلق می کنیم تا کاملا با ساختار این پروژه مدرن و هوشمند آشنا شوید .

  • نام سازنده مجموعه : مهندس حاج حسین قربانی
  • لوکیشن پروژه : سعادت آباد ، بهر بلوار شهید دادمان
  • اسکلت سازه : فلز و بتن
  • نمای کلی برج : ترکیبی از کامپوزیت و شیشه به سبک مدرن
  • تعداد بلوک‌های مجموعه : فعلا ۱ بلوک
  • تعداد کل طبقات برج : ۲۶ طبقه
  • تعداد واحدهای تجاری : ۴۰۰ مغازه
  • تعداد واحدهای اداری : ۱۶۰ واحد
  • پروژه دارای سیستم هوشمند کنترل از راه دور ( BMS )
  • متراژ واحدهای تجاری : از ۱۰ متر تا ۵۰ متر
  • متراژ واحدهای اداری : ۶۰ متر به بالا
  • این پروژه فول مشاعات و دارای بهترین امکانات رفاهی می‌باشد

نمای دور برج رونیکا پالاس دادمان

امکانات رفاهی برج رونیکا پالاس دادمان را هم با هم مرور کنیم

پروژه رونیکا پالاس دادمان دارای بهترین امکانات رفاهی می‌باشد که از ذهنتان می‌گذرد . این برج مدرن و هوشمند هر آنچه ساکنین یک اداری پارک نیاز دارند را در خود خواهد داشت .

  1. فضاسازی شیک و مدرن به سبک باغ‌های هلندی
  2. باند فرود هلی کوپتر ( هلی پد )
  3. رستوران‌ها ، کافی شاپ‌ها و فودکورت‌های مجلل
  4. سالن‌های سمینار و کنفرانس جهت برگزاری مراسمات ساکنین
  5. باشگاه‌های بیلیارد ، ایرهاکی ، پینگ پنگ و فوتبال دستی
  6. کلاب گیم و سرگرمی
  7. هایپر استار ، کارواش اختصاصی ، خشکشویی و …
  8. مجموعه ورزشی مجهز شامل باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های GYM مختص خانم‌ها و آقایان
  9. روف گاردن مدرن و مجلل
  10. سالن‌های آمفی تئاتر و سینما با مجهز‌ترین سیستم‌های روز
  11. مشاعات آبی شامل استخر ، جکوزی و حمام ترکی (احتمالا)
  12. مهد کودک و اتاق بازی مجهز مختص فرزندان ساکنین
  13. آسانسورهای پانوراما
  14. ژنراتورهای برق اضطراری
  15. تیم‌های سکیوریتی ۲۴ ساعته در شیفت‌های متوالی
  16. اتاق مانیتورینگ مجهز به سیستم‌های روز امنیتی
  17. دوربین‌های مداربسته بدون نقطه کور در تمامی بخش‌های پروژه
  18. لابی‌های مجلل و مبله به همراه لابی من و لابی وومن آموزش دیده

باند فرود هلی کوپتر برج رونیکا پالاس دادمان

دفتر فروش مرکزی برج رونیکا پالاس دادمان کجاست ؟

پیرامون دفتر فروش مجتمع اداری تجاری رونیکا پالاس دادمان سوالات بسیاری را از ما پرسیدید . چون بسیاری از دفاتر به دروغ خود را دفتر فروش حاج حسین قربانی معرفی می‌کنند .

در اینجا گروه تهران غرب به عنوان مجری رسمی و انحصاری پیش فروش پروژه رونیکا پالاس دادمان نشانی دقیق دفتر فروش مرکزی این برج هوشمند اداری تجاری را به شما همراهان محترم همیشگی ارائه می‌کند .

دفتر فروش مرکزی پروژه رونیکا پالاس دادمان سایر پروژه‌های حاج آقا قربانی واقع در سعادت آباد تقاطع بزرگراه یادگار امام و خیابان بهزاد می باشد .

دفتر برج رونیکا پالاس دادمان پیش از این در بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار داشت که حدود یک ماه می‌باشد به سعادت آباد منتقل شده است . تمامی امور مربوط به این برج در این دفتر فروش انجام می‌شود .

دفتر فروش حاج حسین قربانی

حال مزایای سرمایه‌گذاری در برج رونیکا پالاس دادمان را بررسی کنیم

سرمایه‌گذاری در برج رونیکا پالاس دادمان برای هر خریداری باید یک هدف باشد . تمامی خریدارانی که تجربه سرمایه‌گذاری در پروژه رونیکا پالاس اداری اشرفی اصفهانی را داشتند این موضوع را درک می‌کنند .

پروژه رونیکا پالاس دادمان یک برج تماماً هوشمند می‌باشد و دارای امکانات رفاهی بی‌نظیری است ، بهترین دسترسی‌ها را در مناطق تهران دارد و در نهایت نیز سازه ساخته شده توسط انبوه ساز برتر کشور است .

تمامی این موارد را که کنار یکدیگر بچینیم ، به قیمت‌های ارزنده رونیکا پالاس دادمان نیز بیندیشیم و در نهایت تجربه سرمایه‌گذاری در پروژه قبلی اداری حاج آقا قربانی را نیز که بررسی بکنیم .

متوجه خواهیم شد بهترین گزینه جهت سرمایه‌گذاری‌های روی خاک در کشور در حال حاضر همین برج باغ اداری تجاری رونیکا پالاس دادمان می‌باشد و هیچ پروژه ای قادر به رقابت با این برج هوشمند نیست .

مزایای سرمایه گذاری در رونیکا پالاس دادمان

بیوگرافی سازنده پروژه رونیکا پالاس دادمان را نیز بدانیم

حاج آقا قربانی سازنده برج دادمان در واقع سال‌هاست که با اختلاف از سازندگان دیگر ، انبوه ساز برتر در کشور شناخته شدند. ایشان لقب کارآفرین نمونه ایران را نیز یدک می‌کشند .

مهندس قربانی پیش از آغاز ساخت مجتمع اداری تجاری دادمان حدود ۴۷ هزار واحد مسکونی ، اداری و تجاری را در قالب سازه‌های کوچک و پروژه‌های انبوه در کارنامه خود دارند .

این سازنده موفق و مطرح کشور از سال ۱۳۹۰ وارد عرصه انبوه سازی شدند و پیش از آن سازه‌های کوچک در حد نهایتاً ۵۰ واحد را می ساختند . نام رونیکا پالاس نیز مختص سازه‌های حاج آقا قربانی است .

پروژه‌های روی خاک امساله ایشان تفاوت ویژه‌ای با سایر سازه‌های قبلی این سازنده دارند و آن هم هوشمند بودن سازه‌های روی خاک امسال مهندس قربانی می‌باشد .

ایشان با خود عهد بستند که در تمام نقاط شهر تهران پروژه‌های تماماً هوشمند و مدرنی را برای همشهریان تهرانی بسازند تا همه همشهریان فرصت سکونت در ۱ برج مدرن و هوشمند را داشته باشند .

دغدغه اصلی این انبوه ساز همیشه این است که فقط در مناطق بالای شهر سازه‌های مدرن و هوشمند خلق نشوند و این سازه‌های باشکوه سهم تمامی هموطنانمان باشند . درود بر ایشان و راهشان هموار باد .

حاج حسین قربانی سازنده

سخن پایانی

گروه تهران غرب سال‌هاست که در دفتر فروش مرکزی حاج آقا قربانی در امر خرید و فروش پیش فروش پروژه‌های روی خاک فعالیت دارد و به خریداران عزیز خدمت رسانی می‌کند . در پروژه برج دادمان نیز مدیریت فروش و پیش فروش را بر عهده دارد .

گروه املاک تهران غرب کارشناسان و کارگزاران با تجربه و کارآزموده‌ای را در خدمت خود دارد تا با بهره‌گیری از تجربه این کارشناسان بهترین و ارزنده‌ترین مشاوره‌ها و خدمات را به سرمایه‌گذاران و خریداران محترم ارائه کند .

هدف این است که تمامی سرمایه‌گذاران محترم در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن بیشترین و کلانترین سودها را به دست آورند .

از این رو گروه تهران غرب از ابتدای اولین خرید تا مادامی که سرمایه‌گذاران تمایل به چرخش سرمایه در پروژه‌های مهندس قربانی را دارند در کنار این عزیزان خواهد بود و تمام تلاش خود را می کند تا خاطره ای خوش از سرمایه گذاری های ملکی برای عزیزان رقم بزند .

لوگو تهران غرب

 

(( اعتماد شما عزیزان ، اعتبار ماست ))

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان با ما در این مقاله ، تلفن مستقیم ارتباط با مدیریت پیش فروش برج دادمان با کلیک بر روی این لینک

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *