گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
کوچه اسلامیان در پونک

خرید آپارتمان ریز متراژ | بهترین سرمایه گذاری

خرید آپارتمان ریز متراژ در پونک از چه طریقی سود بالا به سرمایه گذاران بازار ملک و مسکن می دهد ؟

خرید آپارتمان ریز متراژ چه در پونک تهران و چه در هر منطقه و شهر دیگری همیشه بهترین گزینه جهت سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن شناخته می شود .

این موضوع صحیح است . اما آیا هر آپارتمان ریزمتراژی که در بازار موجود باشد ، می تواند یک سود ایده آل را به سرمایه گذاران بدهد ؟ در ضمن آیا تمامی آپارتمان های ریزمتراژ سریع در بازار فروش می روند ؟

گروه تهران غرب با سابقه ای چندین ساله در عرصه خرید و فروش ملک و مسکن ، در این مقاله قصد دارد شما همراهان عزیز را بطور کامل با شیوه صحیح خرید یک آپارتمان ریز متراژ در پونک آشنا کند .

خرید آپارتمان ریزمتراژ

در ابتدا المان های یک واحد ارزنده جهت خرید آپارتمان ریز متراژ در هر منطقه ای را با هم بررسی می کنیم

آپارتمان ریز متراژ قطعا نسبت به متراژهای دیگر ، جهت خرید سرمایه گذاری بسیار ارزنده می باشد . اما تمام آپارتمان های دارای متراژ پایین بدرد سرمایه گذاری نمی خورند .

ممکن است یک خریدار جهت سکونت بدنبال یک آپارتمان ریز متراژ برای خرید باشد که فقط به بودجه اش بخورد . در اینگونه مواقع ، خرید آپارتمان به سلیقه و تمایل خریدار مربوط می شود .

اما در بحث سرمایه گذاری ، المان هایی وجود دارند که سرمایه گذار باید سعی کند بدنبال آپارتمانی بگردد که بیشتر این المان ها و موارد را در خود داشته باشد .

یکی از این المان ها ، قیمت ارزنده در خرید آپارتمان ریز متراژ می باشد . زیرا واحدهای ریز متراژ همیشه قیمت های بالاتری نسبت به واحدهای دارای متراژ بالاتر دارند .

آپارتمان ریز متراژ در پونک

نور مستقیم و تعداد واحد

مورد بعدی نور و نقشه آپارتمان می باشد . آپارتمان های دارای متراژ پایین اکثرا در هر سازه ای در موقعیت هایی قرار دارند که دارای نورگیری از پاسیو باشند . اما هستند آپارتمان هایی که دارای نورگیری مستقیم نیز باشند .

در بحث بعدی باید به تعداد واحدهای موجود در ساختمان اشاره کنیم . سازه هایی که دارای متراژهای ریز هستند ، اکثرا در هر طبقه دارای چند واحد کنار یکدیگر می باشند .

اما در برخی از ساختمان ها در هر طبقه یک یا دو آپارتمان درشت متراژ در کنار یک آپارتمان ریز متراژ قرار دارند . اینگونه ساختمان ها و واحدهای ریز متراژشان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشند .

آپارتمان ریز متراژ بازسازی شده در پونک

خرید آپارتمان 40 تا 50 متر جهت خرید و سرمایه گذاری ایده آل می باشد

قطعا این جمله را درباره خرید و فروش اتومبیل شنیدید که می گویند بهترین گزینه جهت سرمایه گذاری در عرصه خرید و فروش اتومبیل ، پراید می باشد . زیرا همچون پول نقد می باشد .

در بحث خرید آپارتمان ریز متراژ نیز آپارتمان های متراژ 40 تا 50 متر بهترین و ایده آل ترین گزینه جهت خرید و سرمایه گذاری می باشند . زیرا هر خریداری در بازار ملک و مسکن بودجه کافی برای خرید چنین واحدی را دارد .

در بازار ملک و مسکن همیشه قشرهای مختلفی وجود دارند که بدنبال خرید آپارتمان می باشند . برخی خانه اولی ها هستند که تازه اولین خانه خود را می خرند . این خریداران در اکثر مواقع بدنبال واحد ریزمتراژ هستند .

آپارتمان 40 متری در پونک

اقشار دیگر خواهان خرید آپارتمان 40 تا 50 متری چه کسانی هستند ؟

دومین قشر ، تازه عروی و دامادها هستند که طبعا بودجه این قشر جوان نیز بیشتر برای خرید آپارتمان ریز متراژ کفاف می دهد . مگر در موارد استثنا که بزرگ ترهایشان کمکشان می کنند .

قشر بعدی افراد ساکن شهرستان ها هستند . اینگونه افراد نیز بدنبال خرید آپارتمانی در تهران هستند تا بعنوان یک مقر از این خانه استفاده کنند . یعنی هرگاه به تهران آمدند از این ملک استفاده کنند . قطعا این افراد نیز بدنبال خرید آپارتمان ریز متراژ هستند .

در وهله بعد نیز افرادی هستند که خانه بزرگی را در یک منطقه دارند . اما به هر دلیلی می خواهند در یک منطقه دیگر خانه کوچکتری خریداری کنند . مثلا با خرید آپارتمان ریز متراژتر می خواهند به محل کارشان نزدیک باشند .

صددرصد تمامی این اقشار اجتماع بدنبال خرید آپارتمان 40 تا 50 متری می باشند . زیرا در تهران قیمت چنین آپارتمان های ریز متراژی ارزنده تر از آپارتمان های دارای متراژهای بالاتر هستند .

پس نتیجه می گیریم که هر سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن ایران باید بدنبال خرید چنین آپارتمان هایی باشد . زیرا هم سود بالایی نصیبش می شود و هم آپارتمانش خیلی سریع خرید و فروش خواهد شد .

خرید آپارتمان 50 متری در پونک

خرید آپارتمان ریز متراژ تکخواب بهتر است یا دوخواب ؟

این سوال را بسیاری از شما عزیزان از کارشناسان گروه تهران غرب پرسیدید که پیرامون سرمایه گذاری و خرید آپارتمان های ریز متراژ بدنبال واحد تکخواب باشیم یا واحد دوخواب بهتر است .

درباره این موضوع باید عنوان کنیم که صددرصد یک آپارتمان دوخواب از یک آپارتمان تکخواب ارزنده تر می باشد . البته در برخی مواقع نیز آپارتمان تکخواب دست نقشه کش ساختمان را در طراحی نقشه بازتر می گذارد .

نکته مهمی که درباره این موضوع وجود دارد ، متراژ آپارتمان مورد نظر است . اگر آپارتمانی دارای متراژ زیر 55 متر باشد ، دیگر منطقی نیست که دارای دو اتاق خواب باشد .

خرید آپارتمان 60 متری راه حل این موضوع است

افرادی که بدنبال خرید آپارتمان ریز متراژ دارای دو اتاق خواب هستند و دلایل خاص خودشان را نیز برای اینکار دارند ، می بایستی حتما بدنبال خرید آپارتمان های 60 متر به بالا باشند .

زیرا آپارتمانی که دارای متراژ 60 متر و بیشتر است ، فضای کافی برای ایجاد یک اتاق نشیمن استاندارد ، یک آشپزخانه استاندارد و دو اتاق خواب استاندارد را خواهد داشت .

اما در متراژهای پایین تر ، طراح نقشه اگر بخواهد بنا به سلیقه افراد ، در آپارتمان مورد نظر دو اتاق خواب دربیاورد ، باید یا از متراژ اتاق نشیمن بکاهد یا از متراژ آشپزخانه کم کند . یا اینکه اتاق خواب ها را کوچکتر از حد استاندارد بسازد .

خرید آپارتمان ریزمتراژ در برج های لاکچری

خرید آپارتمان ریز متراژ بدون اتاق خواب ( سوییت ) بدرد سرمایه گذاری می خورد ؟

سوییت ها بیشتر برای افراد مجرد جذابیت دارند و برای خانواده ها جذابیت زیادی ندارند . بنا به تجربه چندین ساله بازار ملک و مسکن ، برای سرمایه گذاران بازار ملک و مسکن ایران ، خرید سوییت اشتباه است .

زیرا فقط هموطنان ساکن شهرستان می توانند بعنوان یک مقر از سوییت هایی که اتاق خواب ندارند استفاده کنند . البته این عزیزان هم اگر مجرد باشند این سوییت ها به کارشان می آید .

محدوده پونک در منطقه 5 تهران ، بهترین لوکیشن جهت خرید آپارتمان ریز متراژ برای سرمایه گذاران بازار ملک

دیگر تمام مردم ایران این موضوع را می دانند که بهترین شهر برای سرمایه گذاری در ایران ، شهر تهران می باشد . بهترین منطقه هم در تهران ، منطقه 5 شهرداری می باشد .

در منطقه 5 تهران نیز طبق آمار خرید و فروش ملک و مسکن ، محدوده پونک بهترین محدوده جهت خرید آپارتمان ریز متراژ برای سرمایه گذاران بازار ملک و مسکن می باشد .

زیرا بالاترین قیمت ها را در منطقه 5 تهران ، لوکیشن پونک دارد و قیمت های این محدوده نسبت به سایر محدوده های منطقه 5 ، بصورت تصاعدی رشد می کنند .

آپارتمان هایی نیز که در لوکیشن پونک ساخته می شوند بواسطه موقعیت زمین و عرصه ، دارای نقشه های مهندسی و عالی می باشند و از دید خریداران چشم نواز تر هستند .

همین موضوعات باعث می شوند که خریداران تمایل بسیاری داشته باشند تا در تاپ لوکیشن منطقه 5 تهران یعنی پونک واحد خریداری کنند . سرمایه گذاران نیز طبعا بدنبال چنین موقعیتی هستند .

قیمت آپارتمان ریز متراژ در پونک

و در پایان مقاله

درباره ابعاد مختلف خرید آپارتمان ریز متراژ در تهران و منطقه 5 صحبت کردیم . گروه تهران غرب در این زمینه سابقه چندین و چند ساله دارد و می تواند راهنمای خوبی برای سرمایه گذاران بازار ملک و مسکن باشد .

مدیریت گروه تهران غرب از تمامی خریداران و سرمایه گذارانی که قصد خریدهای ارزنده در تهران را دارند تقاضا دارد . که جهت هرگونه خرید با کارشناسان خبره و کهنه کار گروه تهران غرب در تماس باشند .

کارگزاران و کارشناسان ما بهترین مسیرها را پیرامون سرمایه گذاری به شما عزیزان نشان می دهند و شما را در مسیر صحیح سرمایه گذاری هدایت می کنند .

مطمئن باشید که خاطره ای خوش از این خرید و سرمایه گذاری برایتان رقم خواهد خورد اگر در کنار کارشناسان و کارگزاران باتجربه گروه تهران غرب قدم بردارید .

(( ما از ابتدای این مسیر تا انتها در کنارتان خواهیم بود ))

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *