گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
عکس نمای برج رونیکا پالاس پونک

رونیکا پالاس پونک | سازنده حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس پونک ، کلکسیونی از بهترین‌ها در قلب منطقه ۵

رونیکا پالاس پونک مجموعه‌ای از برج‌های فاخر و با اصالت در محدوده پونک می‌باشد که از ساخته‌های انبوه ساز برتر ایران حاج آقا قربانی هستند . برند رونیکا پالاس مختص این سازنده می‌باشد .

در تهران و دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران سازه‌ای با این نام از انبوه سازان دیگر پیدا نخواهید کرد .

سازه‌هایی که با عنوان رونیکا پالاس پونک در منطقه ۵ مشاهده می کنید شامل برج ‌های اداری ، تجاری و مسکونی می‌باشند که در نقاط مختلف پونک قرار دارند .

نام این برج‌های مدرن رونیکا پالاس اداری ، رونیکاپالاس نشاط و رونیکا پالاس سیمون بولیوار است .

برج‌هایی که نام بردیم جزو سازه‌های شاخص پونک و منطقه ۵ هستند . البته انبوه ساز برتر ایران حاج آقا قربانی ‌های دیگری نیز با نام‌های مختلف در پونک ساختند .

همانند برج رونیکا پالاس بام پونک و برج رونیکا پالاس نگین پونک که در نوع خود بی نظیر می‌باشند .

گروه تهران غرب قصد دارد شما عزیزان را با این برج‌ها آشنا کند . هم اکنون در مورد مشخصات ساختاری هر کدام از پروژه‌ های رونیکا پالاس پونک صحبت می‌کنیم و اطلاعات مفیدی را راجع به این سازه‌ ها کسب خواهیم کرد .

نمایی از طبقات برج رونیکا پالاس پونک

ابتدا رونیکا پالاس اداری واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی پونک را بشناسیم

سازه‌هایی که در پونک دارای کاربری اداری هستند هیچ کدام یارای مقابله با رونیکا پالاس اداری در پونک را ندارند . این مجموعه در عرصه‌ای به وسعت ۹ هزار متر مربع ساخته شد .

پروژه اداری حاج آقا قربانی در کل دارای ۴ بلوک ۱۱ طبقه می‌باشد . البته علاوه بر ۱۱ طبقه اداری طبقات دیگری نیز موجود می‌باشند .

در طبقه همکف یک لابی مجلل و مبله با ارتفاع ۱۰ متر و نیز ۴ طبقه در منفی جزو طبقات رونیکا پالاس اداری می باشند . در لابی این برج‌ها لابی من و لابی وومن‌های آموزش دیده به صورت شبانه روزی در شیفت‌های مختلف خدمت می‌کنند .

واحدهای اداری مجموعه رونیکا پالاس اداری پونک در طبقات مختلف به یک تعداد نیستند و بسته به نیاز مالکین ، سازنده این مجموعه تعدادی از واحدها را در طبقات مختلف با یکدیگر ادغام کردند .

متراژ واحدها نیز از ۶۹ متر تا ۱۰۰۰ متر متغیر می‌باشند . این مجتمع اداری دارای امکانات رفاهی ارزنده‌ای نیز هست .

نمای بیرونی برج رونیکا پالاس اداری پونک

با رونیکا پالاس نشاط واقع در محله پونک شمالی آشنا شویم

در میان پروژه‌های حاج آقا قربانی ، برج رونیکا پالاس نشاط مجموعه‌ای از ریز متراژ‌های این سازنده مطرح در پونک می‌باشد . این سازه در عرصه‌ای به وسعت تقریباً ۳۰۰۰ متر مربع قرار دارد در کل دارای یک بلوک می‌باشد .

البته از بالا که به پروژه نگاه کنیم ، این مجموعه دارای سه بلوک است که دارای یک لابی سرتاسری و مشترک می باشند .

در طبقه همکف یک لابی با ارتفاع ۷ متر قرار دارد که هر سه بلوک را پوشش می‌دهد و به همین دلیل ما می‌گوییم که این پروژه دارای یک بلوک می‌باشد .

یعنی اینکه لابی مجموعه به صورت سرتاسری است . مجموعه نشاط در کل دارای ۲۱۰ واحد مسکونی می‌باشد .

تعداد سه طبقه منفی یک طبقه لابی و ۶ طبقه مسکونی کل طبقات برج رونیکا پالاس نشاط پونک را تشکیل می‌دهند . در هر طبقه نیز تعداد ۳۵ واحد قرار دارند که دارای ورودی‌های مجزا می‌باشند .

متراژ واحدهای پروژه نیز از ۵۰ متر تا ۱۰۰ متر متغیر هستند که اکثر تیپ ها دارای یک اتاق خواب هستند و فقط 6 تیپ دارای دو اتاق خواب می باشند .

این مجموعه در خیابان نوروز پور واقع می باشد و اکثر واحدهای برج دارای یک اتاق خواب هستند و تنها ۶ تیپ این مجموعه دارای دو اتاق خواب می‌باشند . امکانات رفاهی مجموعه نیز در حد یک هتل ۵ ستاره است .

لابی مجموعه رونیکا پالاس نشاط پونک

مجموعه بعدی نیز رونیکا پالاس سیمون بولیوار پونک است که بررسی می‌کنیم

افرادی که سازه‌های حاج رحیم قربانی را خوب می‌شناسند ، برج سیمون بولیوار را مکمل برج نشاط می‌دانند . زیرا هر دوی این سازه‌ ها در پونک شمالی هستند و از لحاظ متراژ نیز همدیگر را پوشش می‌دهند و مکمل یکدیگرند .

برج‌ های رونیکا پالاس سیمون بولیوار پونک در کل دارای سه برج ۱۵ طبقه می‌باشند . سه طبقه در منفی مختص تاسیسات و پارکینگ‌ها ، یک طبقه لابی به ارتفاع ۷ متر و تعداد ۱۱ طبقه مسکونی کل طبقات این مجموعه را تشکیل می‌دهند .

در هر طبقه ۹ واحد قرار دارند و واحدهای مسکونی نیز طبق عرف بسیاری از پروژه های حاج آقا قربانی در طبقات بصورت تیپیکال قرار دارند .

متراژ واحدهای مجتمع مسکونی سیمون بولیوار از ۹۵ متر تا ۱۷۰ متر متغیر می‌باشند و از این رو این مجموعه را مکمل مجموعه نشاط می دانیم . این سازه در ارتفاع قرار دارد و چشم اندازهای تماشایی را داراست . امکانات رفاهی اش نیز بی نظیر می‌باشند .

نمای دور از برج رونیکا پالاس سیمون بولیوار پونک

پروژه بعدی برج رونیکا پالاس بام پونک می باشد که با آن آشنا خواهیم شد

برج رونیکا پالاس بام پونک در یک محیط بسیار خوش آب و هوا قرار دارد که مهندس حاج رحیم قربانی این برج را در یک عرصه حدوداً ۱۶ هزار متر مربعی ساختند .

مجموع بلوک‌های این سازه تعداد ۴ بلوک به دور یک حیات مرکزی می‌باشند .

در حقیقت این سازه نیز مانند بسیاری از سازه‌های حاج رحیم قربانی دارای ۳ طبقه در منفی مختص تاسیسات و پارکینگ‌ها ، یک طبقه لابی مجلل و مبله به ارتفاع ۷ متر و تعداد ۱۱ طبقه مسکونی است .

در هر طبقه از بلوک‌ها نیز تعداد ۱۶ الی ۱۹ واحد قرار دارند .

متراژ واحدهای این برج ها از حدود ۶۰ متر تا ۱۲۴ متر در تیپ‌های تک خواب ، دو خواب و سه خواب متغیر می‌باشد . این مجموعه در کل دارای حدود ۷۶۰ واحد مسکونی است و لوکیشن مجموعه نیز در انتهای خیابان معین قرار دارد .

بلوک B برج رونیکا پالاس بام پونک

آخرین پروژه از این مجموعه نیز رونیکا پالاس نگین پونک است

در میان برج‌های حاج رحیم قربانی برج رونیکا پالاس نگین پونک به عروس سازه‌های منطقه معروف است . این نام را از این بابت به روی مجموعه نگین پونک گذاشتند که در زمان ساختش و تکمیل شدنش یک سر و گردن از سایر سازه‌های منطقه بالاتر بود .

برج رونیکا پالاس نگین پونک در عرصه‌ای به وسعت ۹۰۰ متر قرار دارد و تنها دارای یک بلوک می‌باشد .

از آنجا که مجموعه نگین پونک در میان سازه‌های انبوه حاج رحیم قربانی دارای تعداد واحد بسیار کمی می‌باشد مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران نیز قرار گرفت .

تعداد طبقات مجتمع مسکونی رونیکا پالاس نگین پونک در کل ۱۱ طبقه مسکونی یک طبقه لابی به ارتفاع ۷ متر و تعداد ۲ طبقه نیز در منفی مختص تاسیسات و پارکینگ‌ها می‌باشد .

متراژ واحدهای این مجموعه از ۷۳ متر تا ۱۴۸ متر متغیر هستند و در هر طبقه ۵ واحد قرار دارند .

نمای جنوب از برج رونیکا پالاس نگین پونک

اکنون امتیازات سرمایه‌گذاری در رونیکا پالاس پونک را مورد بررسی قرار دهیم

سرمایه‌گذارانی که در برج‌های فاخر پونک اقدام به خرید ملک می‌کنند ، اینن موضوع را خوب می‌دانند که در سازه‌هایی برند و شاخص واحد خریداری کردند . قیمت این برج‌ ها نیز نسبت به سایر املاک منطقه بیشتر و ارزنده‌تر است .

بسیاری از خریداران که در منطقه ۵ و کل تهران قصد خرید یک منزل لوکس را دارند به سازه‌های رونیکا پالاس چه در پونک و چه در سایر مناطق شهر سر می زنند و از این سازه‌ ها بازدید می‌کنند .

زیرا همیشه آگهی‌ های فروش واحدهای ارزنده رونیکا پالاس در رسانه‌های تبلیغاتی موجود است .

از جهتی نیز به واسطه وفای به عهد در ساخت و تحویل پروژه‌ها توسط حاج رحیم قربانی بسیاری از سرمایه گذاران ملکی با اطمینان خاطر در پروژه‌های این سازنده سرمایه گذاری می‌کنند .

سرعت در ساخت پروژه‌ها نیز باعث می‌شود سود کلانی در مدت زمانی بسیار کوتاه به سرمایه‌گذاران برسد .

امتیازات سرمایه گذاری در رونیکا پالاس پونک

درباره رونیکا پالاس پونک صحبت کردیم ، حال اندکی درباره سازنده‌اش بدانیم

حاج آقا قربانی خالق سازه‌ های رونیکا پالاس در پونک و سایر مناطق تهران پیش از ورود به عرصه ساخت و ساز ملکی در کار تجارت و واردات و صادرات مشغول بودند .

ایشان از سال ۱۳۹۰ نیز پا به عرصه انبوه سازی گذاشتند و تا به امروز حدود ۳۵ هزار واحد مسکونی ، تجاری و اداری را ساختند .

حاج آقا قربانی در سال جدید نیز تعداد ۶ پروژه را روی خاک جهت ساخت آغاز کردند با نام‌های کوهک ، آبشار ، سعادت آباد ، دادمان ، همیلا و شهران که هم اکنون هر کدام در یک مرحله از ساخت می باشند .

این پروژه‌ ها برای سرمایه گذارانی که تازه به بازار ملک و مسکن ورود می کنند ، خوراک ویژه سرمایه‌ گذاری هستند .

سخنرانی حاج حسین قربانی در مراسم افتتاحیه پروژه

حرف پایانی گروه تهران غرب با شما همراهان

کارشناسان کارآزموده و حرفه‌ای گروه تهران غرب هر لحظه در حال رصد بازارهای ملک و مسکن می‌باشند .

این افراد بازارهایی را که به بازار ملک و مسکن تاثیر مستقیم می‌گذارند را نیز  می‌کنند . و می‌توانند بهترین مشاوره‌ ها را پیرامون سرمایه‌گذاری ملکی به شما عزیزان ارائه دهند .

شما همراهان گرامی می‌ توانید با یک تماس به دنیای سرمایه‌گذاری‌های پرسود و تضمینی ملکی قدم بگذارید . و بهترین و پرسودترین مشاوره‌ ها را از کارگزاران گروه تهران غرب دریافت کنید .

ما برایتان بهترین خاطره را در اینگونه سرمایه‌گذاری‌ ها رقم خواهیم زد و این موضوع ، رسالت اصلی گروه ماست .

لوگو تهران غرب

 

(( اعتماد شما ، اعتبار ماست ))

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان با ما در این مقاله ، تلفن ارتباط مستقیم با مدیریت گروه تهران غرب با کلیک بر روی این لینک

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *