گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
درب ورودی برج رونیکا پالاس شهرک غرب

رونیکا پالاس شهرک غرب | سازنده حاج رحیم قربانی

درباره مجموعه رونیکا پالاس شهرک غرب چه مواردی را باید بدانیم ؟

رونیکا پالاس شهرک غرب گلچینی از پروژه‌ های در حال ساخت و آماده در این منطقه می باشد . این سازه‌ ها هم مسکونی هستند و هم اداری تجاری که گروه تهران غرب در این مقاله به توضیح تمامی این پروژه‌ ها می‌پردازد .

لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

مجموعه برج‌ های رونیکا پالاس شهرک غرب شامل ۵ پروژه می‌باشد که تعداد سه پروژه هم اکنون در مرحله بهره‌برداری هستند و ۲ پروژه نیز در حال ساخت و در مرحله گودبرداری قرار دارند .

در میان این سازه‌ ها تنها یک پروژه اداری تجاری به چشم می‌خورد .

نمای دور از برج رونیکا پالاس شهرک غرب

در ابتدا به سراغ برج رونیکا پالاس مطهری در شهرک غرب می رویم

سازنده مطرح کشور ، حاج رحیم قربانی به دو سبک پروژه‌ های خود را می‌سازند . سازه‌ های انبوه و سازه‌ های شخصی . سازه‌ های شخصی تعداد واحدهای بسیار اندکی نسبت به پروژه‌ های انبوه دارند .

سازه مطهری یک پروژه شخصی می‌باشد که در حال حاضر ویترین حاج آقا قربانی در منطقه است .

برج‌ های شخصی حاج رحیم قربانی معمولاً دارای تنها یک بلوک می‌باشند . رونیکا پالاس مطهری شهرک غرب نیز دارای همین تعداد بلوک است .

این برج دارای ۳ طبقه منفی مختص مشاعات و تاسیسات ، یک طبقه لابی به سبک پروژه‌ های فاخر این سازنده و تعداد ۹ طبقه مسکونی می باشد .

تعداد کل واحدهای رونیکا پالاس مطهری شهرک غرب ۴۵ واحد مسکونی است که در هر طبقه از این برج تعداد ۵ واحد در کنار یکدیگر قرار دارند .

مجموعه دارای یک پنت هاوس نیز در طبقه آخر می‌باشد . متراژ واحدها نیز از ۱۶۵ متر تا ۱۷۵ متر متغیر می‌باشند .

امکانات رفاهی برج رونیکا پالاس مطهری نیز بی نظیر می‌باشند و از تیم‌های سکوریتی و اتاق مانیتورینگ مجهز گرفته تا روف گاردن و مجموعه ورزشی در این برج به چشم می‌خورد .

این مجموعه در شهرک غرب ، در خیابان مطهری و بن بست خرداد واقع می‌باشد .

نمای بیرونی برج رونیکا پالاس مطهری شهرک غرب

اکنون هرآنچه باید درباره برج رونیکا پالاس صرافها در شهرک غرب بدانیم

برج رونیکا پالاس صرافها شهرک غرب و در خیابان صرافهای جنوبی واقع می باشد . این مجموعه نیز یک سازه شخصی از حاج رحیم قربانی می باشد که در یک عرصه به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع قرار دارد .

مجتمع مسکونی صرافها در کل دارای ۳۰ واحد مسکونی است .

برج صرافها نیز همانند برج مطهری دارای ۳ طبقه منفی مختص مشاعات و تاسیسات ، یک طبقه لابی ۷ متری در همکف و تعداد ۶ طبقه مسکونی می باشد .

در هر کدام از طبقات تعداد ۵ واحد در کنار یکدیگر قرار دارند . متراژ واحدها نیز از ۱۳۵ متر تا ۱۵۸ متر می‌ باشند .

در پروژه‌ های حاج رحیم قربانی تا آنجا که ظرفیت عرصه اجازه بدهد امکانات رفاهی در برج‌ ها ساخته می‌شوند . رونیکا پالاس‌ های شهرک غرب نیز همانند همین برج صرافها دارای امکانات رفاهی هتلینگ هستند .

در سازه‌ های انبوه ، این امکانات بیشتر می‌باشند .

درب ورودی برج رونیکا پالاس صرافها شهرک غرب

برج رونیکا پالاس مروارید در شهرک غرب را نیز ویژگی‌هایش را مرور کنیم

کوچک‌ترین سازه‌ای که تا به حال حاج آقا قربانی ساختند همین برج رونیکا پالاس مروارید شهرک غرب می باشد . این برج نقلی و لاکچری تنها دارای ۵ واحد می باشد .

برج مروارید یک سازه تک واحدی است که دارای دو طبقه منفی ، یک طبقه لابی ۵ طبقه مسکونی می‌ باشد .

وسعت عرصه برج مروارید ۴۰۰ متر مربع است و این سازه در شهرک غرب جزو ساختمان‌ های فوق لاکچری بشمار می‌رود . متراژ واحدها در این مجموعه ۱۲۵ متری هستند و تنها دو طبقه دوم و پنجم برای فروش باقی می باشند .

سازه مروارید دارای امکانات رفاهی ارزنده ای نیز هست که در هیچ سازه ای با این تعداد واحد ، چنین امکانات و مشاعاتی را نمی بینید .

با توجه به عرصه محدود مجتمع مسکونی مروارید ، این مجموعه نسبت به سایر ساختمان‌ های شهرک غرب امکانات رفاهی ارزنده‌ای را داراست .

یک سالن اجتماعات بزرگ و شکیل ، باشگاه ورزشی و سالن جیم و اتاق بازی کودکان بعلاوه امکانات امنیتی در این برج به چشم می‌خورند .

لابی برج رونیکا پالاس مروارید شهرک غرب

حال بسراغ سازه‌ های در حال ساخت برویم و در ابتدا رونیکا پالاس دادمان را بشناسیم

برج رونیکا پالاس دادمان شهرک غرب در واقع در ناحیه بلوار دادمان قرار دارد . این پروژه هم اکنون در مرحله گودبرداری است و انشالله تا ۱۶ ماه دیگر تکمیل خواهد شد .

مجموعه دادمان در یک عرصه حدوداً ۵۰۰۰ متری ساخته می‌شود که احتمال دارد به ۱۰ هزار متر نیز افزایش یابد .

طبق آخرین اصلاحیه که در نقشه معماری و مهندسی برج رونیکا پالاس دادمان شهرک غرب مشاهده کردیم این پروژه قرار است در کل دارای ۳۰ واحد مسکونی باشد .

این تعداد واحد در ۶ طبقه مسکونی قرار خواهند داشت که در هر طبقه ۵ واحد وجود دارند .

متراژ واحدهای مجتمع مسکونی دادمان نیز از ۱۴۵ متر تا ۱۶۵ متر متغیر می‌باشند و در حال حاضر فقط واحدهای ۱۴۵ متری برای فروش عرضه می‌شوند . برج دادمان دارای یک طبقه لابی ۶ متری و دو طبقه منفی نیز مختص مشاعات می باشد .

قیمت پروژه رونیکا پالاس دادمان در حال حاضر چقدر است ؟

رونیکا پالاس دادمان چون در شهرک غرب قیمت ملک نوساز حدوداً بین ۳۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان می‌باشد ، در حدود متری ۲۵۰ میلیون تومان برای پیش فروش عرضه می شود .

این قیمت با توجه به اینکه سازه‌های حاج آقا قربانی برند هستند بسیار ارزنده می باشد .

مراحل ساخت برج رونیکا پالاس دادمان شهرک غرب

در انتها نیز به برج اداری تجاری رونیکا پالاس ستاره غرب می پردازیم

حاج آقا قربانی تجربه ساخت مجموعه رونیکا پالاس اداری اشرفی اصفهانی را در کارنامه خود دارند . حال ایشان برج اداری تجاری رونیکا پالاس ستاره غرب در شهرک غرب را جهت ساخت استارت زدند . این مجموعه در کل دارای ۲۶ طبقه می باشد .

تعداد ۷ طبقه مختص پارکینگ‌ها ، تاسیسات و مشاعات می باشند . در این پروژه پارکینگ‌های میهمان نیز موجود هستند .

تعداد دو طبقه مختص مغازه‌ های تجاری هستند و یک طبقه نیز برای فودکورت ، رستوران و کافی شاپ‌ هاست که البته این طبقه نیز در کل جزو طبقات تجاری محسوب می‌شود .

بالای این طبقات نیز به تعداد ۱۶ طبقه واحدهای اداری قرار خواهند گرفت . در طبقات تجاری در هر طبقه ۲۰۰ مغازه وجود خواهند داشت و در طبقات اداری نیز ۲۰ واحد اداری در هر طبقه موجود خواهند بود .

متراژ واحدهای تجاری از ۱۰ متر تا ۴۰ متر است .

واحدهای اداری دارای متراژ ۶۰ متر به بالا هستند که در حال حاضر به طور کامل متراژشان مشخص نمی‌باشد و حتی پیش فروش واحدهای اداری نیز هنوز باز نشدند .

در حال حاضر فقط مغازه‌های تجاری پیش فروش می‌شوند با قیمت پایه متری یک میلیارد تومان که واقعا نسبت به قیمت منطقه بسیار ارزنده می باشد .

برج رونیکا پالاس ستاره غرب برترین و هوشمندترین اداری پارک کشور خواهد شد

مجموعه رونیکا پالاس ستاره غرب نه تنها در شهرک غرب بلکه در کل ایران بیشترین و حرفه‌ای‌ ترین امکانات رفاهی و مشاعات را خواهد داشت .

این پروژه دارای سیستم‌های هوشمند کنترل از راه دور در تمامی بخش‌های خود خواهد بود . تنها با یک تلفن همراه هوشمند .

نمای داخل واحدهای برج رونیکا پالاس ستاره غرب

درباره دفتر فروش رونیکا پالاس‌های شهرک غرب نیز اطلاعات دقیقی کسب کنیم

هر پروژه‌ای برای خود یک دفتر فروش انحصاری و مرکزی دارد . برج‌های رونیکا پالاس شهرک غرب نیز قطعاً دارای چنین دفتر فروشی هستند .

حاج آقا قربانی دپارتمان املاک آرکا را به عنوان دفتر فروش مرکزی خود تاسیس کردند و مدیریتش را بر عهده دارند .

دفتر فروش حاج حسین قربانی به صورت انحصاری خرید ، فروش و پیش فروش تمامی پروژه‌های ایشان اعم از رونیکا پالاس شهرک غرب و دیگر برج‌ های رونیکا پالاس را عهده‌ دار می‌باشد .

هیچ فرد یا دفتر دیگری حق این خرید و فروش و معاملات را در پروژه های مهندس قربانی ندارد .

هر واحدی در این پروژه ها برای فروش یا پیش فروش ارائه شود به دفتر فروش مرکزی حاج آقا قربانی سپرده می‌شود .

از تمامی سرمایه‌گذاران عزیز تقاضا داریم جهت هرگونه خرید ، فروش و یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌ ها تنها به این دفتر واقع در سعادت آباد ، تقاطع خیابان بهزاد و بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند .

دفتر فروش حاج حسین قربانی

و در پایان ، مدیریت گروه تهران غرب با شما عزیزان صحبتی دارد

هر سرمایه‌گذاری دوست دارد با حداقل بودجه بیشترین سود را ببرد . بی شک همه ما می‌دانیم که سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ملکی و ساختمانی بیشترین سود رسانی را در کشور عزیزمان دارد .

گروه تهران غرب سال‌هاست که در زمینه خرید و سرمایه‌گذاری پروژه‌ های ملکی به سرمایه‌گذاران و خریداران عزیز بهترین مشاوره‌ ها را ارائه می‌کند .

شما همراهان گرامی نیز می‌توانید با یک تماس از مشاوره‌ های ارزنده و پرسود کارشناسان گروه تهران غرب بهره ببرید .

امید است که در کنار تیم حرفه‌ای تهران غرب شما سرمایه‌گذاران محترم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن کلان ترین سودها را نصیب خود کنید و خاطره‌ای خوش از سرمایه‌گذاری های ملکی را در کنار تیم ما کسب کنید . ما نیز در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد .

لوگو تهران غرب

(( ما اعتبار خود را از اعتماد شما همراهان می گیریم ))

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *