گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
اسکلت فلز پروژه رونیکا پالاس شهران

پیش فروش برج شهران | سازنده حاج آقا قربانی

پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران آغاز شد

پیش فروش برج شهران در دو ماه اخیر نه فقط در منطقه ۵ بلکه در کل شهر تهران سر و صدای زیادی به پا کرده است . زیرا این پروژه تمام معیارهای یک سازه ایده‌آل چه برای سرمایه‌گذاری و چه برای سکونت را در خود دارد .

حاج حسین قربانی سازنده پروژه شهران که ‌سالهاست انبوه ساز و کارآفرین برتر کشور می‌باشند در رابطه با این پروژه به قول خودشان سنگ تمام گذاشتند و سازه برج شهران را تماماً هوشمند و دارای بهترین متریال خواهند ساخت .

پیش فروش پروژه رونیکا پالاس شهران از ابتدای مرداد ماه امسال به طور رسمی آغاز شد و تنها در طول دو ماه تمامی واحدهای این پروژه یک دست بین سرمایه‌گذاران چرخیدند . این مسئله نشان از ارزنده بودن پروژه شهران دارد .

پیش فروش برج شهران

شرایط پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران چیست ؟

در زمینه پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران سرمایه‌گذاران عزیز دو مسیر را می توانند پیش بگیرند مسیر اول خرید یک واحد کامل در پروژه شهران می‌باشد .

در این روش سرمایه‌گذار ۵۰ درصد از مبلغ کل معامله را به عنوان ودیعه فی المجلس پرداخت می‌کند و الباقی مبلغ را به صورت شناور و توافقی با سازنده تا زمان تکمیل پروژه می تواند پرداخت بکند .

این شرایط پرداخت به صورت عرف در تمامی پروژه‌های حاج آقا قربانی اتفاق می‌افتد و از ابتدای امر تا به امروز تمامی سازه‌های این انبوه ساز با همین نحوه پرداخت خرید و فروش شدند.

در پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران همانطور که اشاره کردیم مسیر دیگری نیز وجود دارد . در این روش سرمایه‌گذارانی که علاقه به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های حاج آقا قربانی دارند می توانند با خرید متراژ به پروژه ورود کنند .

بدین صورت که خریدار با مبلغ حداقل ۴ میلیارد تومان در یک واحد مسکونی از پروژه رونیکا پالاس شهران با حاج آقا قربانی شریک می‌شود و مثلاً در یک واحد ۱۰۶ متری نسبت به بودجه‌اش ۷۰ متر از این واحد را خریداری می‌کند .

با این کار هنگامی که برج رونیکا پالاس شهران سود بالایی را پشت سر گذاشت این ۷۰ متر خریدار نیز سود کلانی خواهد کرد و سرمایه‌گذار در پروژه‌های بعدی به راحتی توان خرید یک واحد کامل را خواهد داشت .

شرایط پیش فروش برج شهران

اطلاعاتی درباره ساختار برج رونیکا پالاس شهران

در مورد ساختار و متریال برج شهران که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند . زیرا ساختار برج منحصربفرد می باشد . ساختار کلی و متریال این مجموعه را با هم بررسی می کنیم .

  • سازنده این برج ، حاج حسین قربانی می‌باشند
  • لوکیشن این پروژه در منطقه ۵ ، بلوار کوهسار می باشد
  • اسکلت سازه از بتن است
  • نمای برج از سنگ تراورتن و سیمان سفید قابل شستشو است
  • تعداد بلوک‌ها : ۳ بلوک
  • تعداد طبقات هر بلوک : ۱۱ طبقه
  • تعداد واحد در هر طبقه : ۴ واحد
  • متراژ واحدها : ۱۰۱ متر تا ۱۳۵ متر
  • در قالب تیپ‌های دو خواب و سه خواب
  • تعداد کل واحدها جمعا ۱۰۸ واحد می‌باشند
  • رونیکا پالاس شهران یک سازه تماماً مسکونی است

پیش فروش برج شهران

پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران چرا بهترین گزینه سرمایه‌گذاری است ؟

پیرامون بحث سرمایه‌گذاری و پیش فروش پروژه رونیکا پالاس شهران گزینه‌های متعددی را از بابت ارزنده بودن این سرمایه‌گذاری می‌توان ارائه کرد . حال درباره امتیازات این سرمایه‌گذاری به شما اطلاعاتی خواهیم داد .

در ابتدای این گزینه‌ها باید به شرایط فوق العاده آب و هوای منطقه شهران اشاره کنیم . بسیاری از اقشار جامعه به دنبال یک لوکیشن خوش آب و هوا جهت زندگی هستند . می‌دانیم که محدوده شهران دارای آب و هوای عالی و کوهستانی است .

علاوه بر این مسئله باید به تماماً هوشمند بودن برج رونیکا پلاس شهران نیز اشاره کنیم . این پروژه مدرن دارای سیستم‌های هوشمند کنترل از راه دور منازل و مشاعات برج می‌باشد .

سومین امتیاز پیرامون مزایای پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران کم واحد بودن پروژه می‌باشد . این پروژه در کل دارای تنها ۱۰۸ واحد مسکونی می‌باشد و همین مسئله باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران حاج آقا قربانی جذب این پروژه شوند .

امکانات رفاهی هتلینگ این پروژه نیز امتیاز ارزنده جهت پیش خرید در برج رونیکا پالاس شهران می باشد . تمامی این گزینه‌ها را که کنار یکدیگر بگذاریم ، به ارزنده بودن برج رونیکا پلاس شهران از دید سکونت پی خواهیم برد .

در نتیجه هنگامی که این پروژه تکمیل شود و آماده بهره‌برداری باشد قطعاً تقاضا جهت خرید واحد در این پروژه از عرضه واحدها بسیار بیشتر خواهد بود و همین مسئله باعث می‌شود قیمت فروش رونیکا پالاس شهران سرسام آور بالا برود .

پیش فروش برج شهران

امکانات رفاهی پروژه رونیکا پالاس شهران چیست ؟

ما از امکانات رفاهی و مشاعات ارزنده برج رونیکا پالاس شهران صحبت کردیم و این امکانات را یکی از گزینه‌های ارزنده جهت پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران دانستیم . حال ببینیم این امکانات به چه صورت می‌باشند ؟

  1. کارگزاری هوشمند سیستم کنترل از راه دور ( BMS ) در تمام بخش‌های پروژه
  2. سالن اجتماعات و کنفرانس بسیار بزرگ جهت برگزاری مراسمات ساکنین
  3. مهد کودک و اتاق بازی اختصاصی برای فرزندان ساکنین
  4. مجموعه ورزشی مدرن شامل باشگاه بدنسازی و سالن جیم برای خانم‌ها و آقایان
  5. سالن‌های سرگرمی و فراغت مختص ساکنین شامل بیلیارد ، پینگ پنگ و فوتبال دستی به علاوه اتاق گیم
  6. سالن آمفی تئاتر و سینما مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری عالی
  7. روف گاردن مدرن و شکیل
  8. لابی مجلل و مبله به ارتفاع ۷ متر به همراه لابیمن و لابی وومن
  9. اتاق مانیتورینگ مجهز به سیستم‌های روز دنیا در رصد پروژه
  10. دوربین‌های مداربسته در تمامی نقاط پروژه بدون نقطه کور
  11. تیم‌های امنیتی در شیفت‌های متوالی به صورت ۲۴ ساعته
  12. ژنراتور های برق اضطراری ۷۲ ساعته
  13. شوتینگ زباله اتاقک‌دار

پیش فروش برج شهران

پیش فروش برج رونیکا پالاس شهران تا چه مدت ادامه خواهد داشت ؟

درباره موضوع پیش فروش پروژه رونیکا پالاس شهران یا هر پروژه دیگری از حاج آقا قربانی و اینکه تا چه زمانی پروژه‌ها به صورت پیش فروش به بازار عرضه می‌شوند باید بگوییم که برج شهران تا مرحله پیشرفت ۹۵ درصدی بصورت پیش فروش می‌باشد .

برخی از خریداران عزیز متاسفانه توسط دفاتر متفرقه در برخی از پروژه‌ها ، سازه‌ آماده را به صورت پیش فروش از آنها خرید کردند و قطعاً در این گونه معاملات مشکل بسیاری به وجود خواهد آمد .

به همین علت نیز در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سازه‌های آماده حاج آقا قربانی هیچگاه به صورت پیش فروش به بازار ملک عرضه نمی‌شوند . خریداران محترم باید مراقب افراد سودجو باشند تا دچار دردسر نشوند .

پیش فروش برج شهران

دفتر مرکزی پیش فروش پروژه رونیکا پالاس شهران کجاست ؟

پیش فروش واحدهای برج رونیکا پالاس شهران به صورت رسمی و انحصاری تنها در دفتر فروش حاج حسین قربانی سازنده این پروژه صورت می‌گیرد . دفاتر دیگر که چنین ادعایی دارند ادعایشان کذب می‌باشد .

نشانی دقیق دفتر مرکزی پیش فروش پروژه رونیکا پالاس شهران در سعادت آباد ، تقاطع بزرگراه یادگار امام و خیابان بهزاد واقع می‌باشد . به غیر از این دفتر هیچ ارگان یا دفتر دیگری حق خرید و فروش و نوشتن قرارداد پیرامون این پروژه را ندارد .

دفتر فروش حاج حسین قربانی

و در انتها

گروه تهران غرب با به خدمت گرفتن کارشناسان و کارگزاران حرفه‌ای و با تجربه در هر لحظه بازاره‌های ملک و مسکن و بازارهایی را که تاثیر مستقیم بر این بازار دارند را رصد می‌کند .

شما خریداران و سرمایه‌گذاران محترم با یک تماس می توانید اطلاعات مفید و ارزشمندی را درباره پروژه‌های مسکونی ، تجاری و اداری از سازندگان مطرح ایران کسب کنید .

گروه تهران غرب از ابتدای سرمایه‌گذاری و خرید شما عزیزان تا مادامی که سرمایه خود را از پروژه‌های ملکی خارج کنید در کنار شما خواهد بود و به عنوان وکیلی امین و کارآزموده شما را راهنمایی خواهد کرد .

لوگو تهران غرب

 

(( اعتبار ما ، اعتماد شماست ))

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *